تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815539945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صفر تا صد توافق با FATF زیر نظر طیب نیا و سیف انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: یک مقام سابق گفت: FATF در راستای تعهدات مذاکره کنندگان برجام صورت گرفته و دولتمردان هم پذیرفته اند اشخاص ایرانی که تحریمهایشان از سوی خزانه داری آمریکا و شورای امنیت و در راستای آنها به قوت خودش باقی بماند.
به گزارش خبرگزاری بسیج ، چند وقتی است که توافق دولت یازدهم با FATA به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شده و ابهامات زیادی در این زمینه در محافل اقتصادی کشور مطرح است.
FATF  نهادی بین المللی است که استانداردهایی برای مقابله با پولشویی، تأمین مالی تروریسم و سایر جرایمی که سلامت نظام مالی را تهدید می کند، وضع می نماید.
بنا به این گزارش اغلب کارشناسان و صاحب نظران حوزه اقتصادی و بانکی از پنهان کاری بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در این توافق گلایه دارند و معتقدند که این توافق اطلاعات بانکی کشور را به راحتی در اختیار خارجی ها قرار می دهد.
در این بین دولتمردان تدبیر و امید طی چند ماه اخیر یا در برابر انتقادات سکوت کردند و یا بیشتر به کلی گویی پرداختند. اما هفته گذشته آشکار شدن بخشی از توافق FATF با دولت تدبیر و امید، شوک شدیدی را وارد فضای اقتصادی کشور کرد.
طبق سندی که در رسانه ها منتشر شد، بانک های سپه و ملت اعلام کردند که به دستور بانک مرکزی از ارائه خدمات به قرارگاه خاتم الانبیا سپاه خودداری می کنند. انتشار این سند موجی از انتقادات را از مفاد توافق دولت روحانی با گروه اقدام مالی FATF برانگیخت و مشخص شد که گویا قرار است پروژه خودتحریمی توسط بانک مرکزی و وزارت اقتصاد کلید بخورد.
براساس این پروژه اشخاص و سازمانهایی که این گروه مالی اعلام می کند باید توسط دستگاه های اقتصادی دولت ایران مانند بانک مرکزی و وزارت اقتصاد تحریم شوند!
واکنش دولت به ابهامات توافق با FATF : تقصیر دولت قبل است!
در نهایت جنجال های ایجاد شده باعث شد که دولتمردان رسما به ابهامات ایجاد شده پاسخ دهند. ابتدا ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی نامه ای ...
[ مشاهده متن کامل خبر صفر تا صد توافق با FATF زیر نظر "طیب نیا" و "سیف" انجام شد در خبرگزاری بسیج ]


چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن