تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفحص از شهرداری را دنبال می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: محمدجواد فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار گزارش‌هایی در مورد واگذاری خارج از عرف املاک در شهرداری تهران گفت: واقعا هیچ نگاه سیاسی در پیگیری تحقیق و تفحص از شهرداری وجود ندارد و دوستان مطمئن باشند که نگاه ما به این قضایا نگاه منصفانه ای است.

وی افزود: به هر حال اگر یک مرجع و نهاد عمومی در معرض تهمت قرار می گیرد و به سلامت رفتار خود مطمئن است، خودش باید از روشن شدن موضوع و تحقیق و تفحص استقبال کند، تا این سلامت توسط نمایندگان مردم منعکس شود و جامعه متوجه شود این حرفهایی که زده شده در مورد آن تشکیلات درست نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه نمایندگان هیچ غرضی جز برآورده شدن دغدغه های عمومی مردم نداریم، یادآور شد: از الان هم عرض میکنم که هیچ فسادی بر ما مکشوف نیست و همه چیز در حد شایعاتی است که می شنویم و امیدواریم این شایعات هم درست نباشد، اما اگر موضوع صحت داشته باشد هم ما فقط به دنبال اصلاح وضعیت هستیم.

فتحی با تاکید بر اینکه نگاه متقاضیان تحقیق و تفحص سیاسی نیست، اضافه کرد: اگر در موضوع فیش های حقوقی هم تخطی یا انحرافی از قانون وجود داشته باید همچنان پیگیری شود و فراموش شدن این موضوع از سوی مردم پیگیری مسوولین را منتفی نمی کند. من خودم جزو امضاکنندگان طرح شفاف سازی حقوق و دستمزد مدیران بودم و تصور میکنم در بحث فیش های حقوقی هم متهم اصلی مجلس و متهم دوم نهادهای نظارتی بودند زیرا اگر قوانین و مقررات ما محکم و دقیق بود از دل آن نباید چنین انحرافی ایجاد می شد و اگر می خواست انحرافی ایجاد شود با نظارتمان می توانستیم مانع آنها شویم.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مسئولیت مجلس در حوزه نظارتی یادآور شد: موضوع فیش های حقوقی و پرونده فساد شهرداری دو موضوع جداگانه هستند و باید خیلی جدی مورد بررسی قرار گیرد تا سرمنشاءها، ایرادات قانونی و مسیرهایی که این انحرافات را ایجاد می کند، شناسایی و مسدود کنیم.

وی با اشاره به اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه موضوع املاک نجومی شهرداری در مقابل فیش‌های حقوقی مطرح شده، تاکید کرد: اگر همه چیز را بخواهیم با نگاه سیاسی دنبال کنیم به نوعی به تشدید فساد در جامعه دامن می زنیم زیرا در این صورت هر تخلف و فسادی که کشف می شود، موضوع بعدی را نمی‌توانیم پیگیری کنیم زیرا ممکن است موضوع قبلی را تحت الشعاع قرار دهد که قطعا این استدلال، منطقی نیست.

۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن