تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815005895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر هوایی نوجوان 12 ساله لبنانی به ترکیه بدون بلیط و گذرنامه


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سفر هوایی نوجوان 12 ساله لبنانی به ترکیه بدون بلیط و گذرنامه
روز نو :  
 « خالد الشبطی» نوجوان 12 ساله لبنانی عصر چهارشنبه گذشته بدون بلیت ، گذرنامه و کارت پرواز با یک هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمائی لبنان (الشرق الاوسط) از بیروت به استانبول ترکیه رفت و با همان هواپیما به لبنان بازگشت.
 
 این سفر جنجال برانگیز، امنیت لبنان به ویژه فرودگاه بین المللی بیروت پایتخت این کشور را به چالش کشیده است.
 
« فادی الحسن» رئیس فرودگاه بین المللی بیروت در واکنش به این سفر جنجالی گفته است که دستگاه امنیتی فرودگاه همچنان در حال اجرای تحقیقاتی گسترده است تا جزئیات این حادثه و چگونگی عبوراین نوجوان از پست های امنیتی را تا رسیدن به داخل هواپیما بدون جلب توجه احدی بررسی و اظهار نظر کند.
 
وی افزود: اقدامات لازم برای مجازات کسانی که در اجرای ماموریت و وظایف خود کوتاهی کرده اند، پیش بینی شده است.
 
الحسن اضافه کرد: شرکت هواپیمائی لبنان از ریاست فرودگاه بیروت خواسته است تا ضمن تحقیقات لازم در خصوص این حادثه، اقدامات مناسب را علیه کسانی که در انجام وظایف خود کوتاهی و تعلل کرده اند، اتخاذ کند.
 
رئیس فرودگاه بیروت خاطرنشان کرد که با هماهنگی دستگاه امنیتی فرودگاه اقدامات لازم برای تقویت شرایط امنیتی درنظرگرفته شده تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری شود.
 
رسانه های لبنانی نوشتند که خالد ولیدالشبطی با توجه به سرگرم بودن نیروهای امنیتی از پست اول امنیتی عبور کرده و در ادامه پشت سر اعضای یک خانواده که عازم ترکیه بوده اند به راه افتاده و بدون جلب توجه احدی وارد هواپیما شده است.
 
روزنامه لبنانی السفیر نوشت: هنگامی که از خالد درباره گذرنامه اش سوال می شود، می گوید که همراه مادرش است و حتی میهماندار از او می خواهد جلوی در هواپیما منتظر مادرش بماند.
 
السفیر افزود: خالد به محض سرگرم شدن میهماندار وارد هواپیما می شود و بعداز نشستن روی یک صندلی بر می خیزد و خود را در داخل دستشوئی هواپیما مخفی می کند تا اینکه هواپیما از باند فرودگاه به پرواز در می آید.
 
میهمانداران در طول پرواز و هنگام شمارش مجدد مسافران متوجه حضور یک مسافر اضافی می شوند و در می یابند او خالد الشبطی است و برای اینکه مشکلی در فرودگاه استانبول ایجاد نشود به خالد اجازه نمی دهند پیاده شود و او را با همان هواپیما به بیروت بازمی گردانند.
 
السفیر نوشت: دستگاه امنیتی لبنان از این نوجوان 12 ساله به مدت یک روز کامل بازجوئی می کند و سپس او را آزاد و تحویل خانواده اش در اردوگاه برج البراجنه می دهد در حالی که او از سفر مجانی به ترکیه احساس وجد و پیروزی می کرد.

منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن