تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815128423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال هوایی بیماران بدون عارضه ای است/ انتقال 4200 مصدوم به بیمارستان از طریق آمبولانس های هوایی


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز:
انتقال هوایی بیماران بدون عارضه ای است/ انتقال 4200 مصدوم به بیمارستان از طریق آمبولانس های هوایی

سخنگوی سازمان وزارت بهداشت و درمان، در خصوص هزینه های آمبولانس های هوایی گفت: این آمبولانس ها هزینه بسیار بالایی برای وزارت بهداشت دارد، اما برای بیماران بدون هزینه و رایگان است و انتقال هوایی بیماران هیچ عارضه ای ندارد.
ایرج حریرچی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا ، در رابطه با پایگاه های اورژانس و کاهش تعداد مرگ ومیر در جاده ها گفت: پایگاه های اورژانس تا قبل از طرح تحول سلامت به صورت گسترده ای نبوده است، اما بعد از اجرا ی طرح تحول سلامت 21 پایگاه اورژانس راه اندازی شده است و نسبت به چند سال گذشته، آمار تصادفات در جاده های اصلی کاهش داشته است و با افزایش سیستم های آمبولانس و اورژانس های زمینی و با اقدامات پیشگیرانه از طریق پلیس راهنمایی رانندگی، تعداد کثیری از تصادفات مرگبار به میزان قابل توجهی کاهش داشته است.
حریرچیافزود: امروزه تعداد مرگ و میر درجاده های روستایی افزایش بسیاری داشته و 150 هزار راه صعب العبور داریم که امکان انتقال بیمار با اورژانس های زمینی را نداریم و با راه اندازی پایگاه های اورژانس هوایی، تصادفات مرگبار در جاده های صعب العبور را به میزان قابل توجهی کاهش داده ایم.
وی ادامه داد: گاهی وقت ها در مناطق دور افتاده، اتفاقی رخ می دهد که باید بیمار با اورژانس های هوایی انتقال داده شود و مادر بارداری که در مناطق دور افتاده و حاشیه روستا ها زندگی می کند، زمانی که این فرد باید به درمانگاه و مراکز مجهز انتقال داده شود و با اورژانس های هوایی انتقال بیمار به مراکز درمانی بسیار سریع تر امکان پذیر است.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: 4200 مصدوم و بیمار را طی 2685 پرواز به بیمارستان های اصلی انتقال داده ایم.
وی افزود: آمبولانس های هوایی، آمبولانس های ایده آلی نیستند و باید یک سری تغییرات در این آمبولانس ها ایجاد کنیم.
حریرچی در خصوص هزینه های آمبولانس های هوایی اظهار کرد: این آمبولانس ها هزینه بسیار بالایی برای وزارت بهداشت ...
[ مشاهده متن کامل خبر انتقال هوایی بیماران بدون عارضه ای است/ انتقال 4200 مصدوم به بیمارستان از طریق آمبولانس های هوایی در خبرگزاری برنا ]

انتقال هوایی بیماران بدون عارضه ای است/ انتقال 4200 مصدوم به بیمارستان از طریق آمبولانس های هوایی






یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن