تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820648392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی باارزش یوونتوس در خانه لاتزیو


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: بازی با برتری نسبی لاتزیو آغاز شد و در ده دقیقه اول، این تیم در خانه بازی را در اختیار گرفته بود. اولین موقعیت یووه، روی یک ارسال ایجاد شد که ضربه سر پائولو دیبالا، توسط دروازه بان لاتزیو دفع شد. غیبت ایگواین در دومین هفته متوالی در ترکیب اصلی، از نکات جالب توجه این بازی بود.
 
دقایقی بعد، باز هم یووه روی ضربه سر مانژوکیچ صاحب موقعیت شد که این هم فدریکو مارکتی مانع باز شدن دروازه لاتزیو شد. اتفاق خاصی دیگری در نیمه اول رخ نداد و دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن رفتند. هیچ کدام از این دو تم موفق به خلق یک موقعیت جدی روی دروازه یکدیگر نشدند. استفان رادو از لاتزیو و ساندرو از یووه با کارت زرد داور در نیمه اول جریمه شدند.


نیمه دوم، دو تیم سعی کردند تا کمی به بازی سرعت بدهند اما باز هم در خلق موقعیت ناکام بودند. در دقیقه 55، باز هم مانژوکیچ در موقعیت خوبی قرار گرفت که واکنش سریع مارکتی، اجازه باز شدن دروازه لاتزیو را نداد. در دقیقه 62 ، ماریو لمینا از یووه کارت زرد گرفت.
 
در دقیقه 65،  آلگری ایگواین را به جای مانزوکیچ وارد میدان کرد تا بتواند با دست پر از رم به تورین بازگردد. در دقایق بعدی، یوونتوس آهنگ بازی را هجومی تر کرد و بالاخره توانست در دقیقه 66 و با همکاری دیبالا و خدیرا و ضربه دیدنی سامی خدیرا، هافبک آلمانی یووه، این تیم به گل اول خود رسید تا در آستانه کسب 3 امتیازی شیرین قرار بگیرد.
 
بعد از گل یووه، لاتزیو تلاش کرد تا به گل برسد اما نتوانست خطر خاصی روی دروازه بوفون ایجاد کند. در ادامه لازیو با بازیکنان بیشتری بر روی دروازه ی یووه حمله کرد و یووه بیشتر  به کنترل بازی پرداخت.


لاتزیو در این دیدار تنها یک ضربه درون چارچوب یوونتوس داشت. در دقایق باقیمانده نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا شاگردان آلگری به دومین پیروزی خود در هفته دوم دست یابند.




۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن