تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802493088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: افشاگری از بنیاد شهید دولت گذشته/ با تطمیع و تهدید نتوانستند دهن ما را ببندند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نماینده مجلس: افشاگری از بنیاد شهید دولت گذشته/ با تطمیع و تهدید نتوانستند دهن ما را ببندند
رییس کمیته هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران به افشاگری درمورد پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در دولت نهم پرداخت و مواردی از فسادهای آن زمان را بیان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش ایرنا، امیر خجسته در حاشیه علنی روز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران افزود: یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس نظارت است، از این رو اگر می بینیم رهبر معظم انقلاب هشت ماده را برای برخورد با مفاسد اقتصادی از سران سه قوه می خواهند به دلیل آن است که این پدیده شوم رشد کرده و اگر برخورد نکنیم فراگیر می شود.

وی تاکید کرد: اگر بسیاری از دستگاه خوب نظارت کنند، خصوصا اگر 20 دستگاه نظارتی به وظیفه و رسالت خود عمل کنند خواهیم دید که مفاسد اقتصادی به حداقل خود می رسد.
نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: ما در مجلس نهم به بحث تحقیق و تفحص از بنیاد شهید ورود پیدا کردیم و سه سال در این راستا فعالیت داشتیم زیرا اتفاقات بسیار بدی در آن زمان در سیستم های بانکی رخ داد و عده ای سکوت کرده بودند.

عده ای با فشار سیاسی نمی خواستند تحقیق تفحص بنیاد شهید به نتیجه برسد

خجسته با تاکید بر این اینکه در این تحقیق و تفحص فراز و نشیب های زیادی وجود داشت، گفت: خیلی ها فشارهای سنگین، مستقیم و غیر مستقیم وارد می کردند که ما وسط راه موضوع را رها کنیم و فشارهای سیاسی دال بر این بود که تحقیق تفحص به نتیجه نرسد اما ما تمام تلاشمان را کردیم و امروز برخی موارد را به مردم می گویم.

وی تاکید کرد: من امروز اعلام می کنم که ما با قوت بحث تحقیق و تفحص را به نتیجه رسانده و به نتیجه خواهیم رساند و تا زمانی که در مجلس هستیم و نفس می کشیم نفس مفاسد اقتصادی را در بنیاد شهید می گیریم و آن را تعیین تکلیف می کنیم.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص در بنیاد شهید دولت گذشته گفت: موضوع تحقیق و تفحص از بنیاد شهید فقط مربوط به همکاران ما در بنیاد نیست بلکه در رابطه با سیستم های اقصادی و بانکی نیزی هست.

در مجلس نهم نگذاشتند تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به نتیجه برسد

خجسته افزود: یکی از دلایل طولانی شدن تحقیق وتفحص از بنیاد شهید این بود که عده ای در مجلس نهم نگذاشتند این موضوع به نتیجه برسد و ما در این راستا گلایه مندی داریم.
وی گفت: آنها نمی خواستند ما به نتایج خوبی برسیم ولی ما خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدم و توانستم بسیاری از اموال بیت المال را برگردانیم.

 433 میلیون درهم را به دبی برده بودند

خجسته با بیان این که در راستای این تحقیق تفحص 300 تا 400 میلیبون تومان هزینه کردیم ولی توانستیم 3000 میلیارد تومان برگردانیم، درباره دستاوردهای این کار توضیح داد: کلاهبرداری از صرافی بانک دی به مبلغ 433 میلیون درهم توسط شرکت فرخ ناز تجارت کیش بود که این پول به دبی رفته بود که ما با پگیری هایی که داشتیم توانستیم 500 میلیارد تومان از این پول را تاکنون به بیت المال برگردانیم.

وی ادامه داد: اسناد و مدارک این موضوع موجود است و ما در اسنادی که داشتیم، مشاهده کردیم که بانک دی با اسناد جعلی کار می کرد و فاقد اسناد قانونی بود. ما پیگیری های لازم را کردیم و اساسنامه قانونی تعیین شد و بانک مرکزی نظارت دقیق بر بانک دی پیدا کرد.

 اختلاس 7 میلیارد تومانی یکی از مدیران

خجسته اضافه کرد: یکی از مدیران تشکیلات، ملبغ هفت میلیارد تومان اختلاس کرده بود که با هماهنگی هایی که با دستگاه نظارتی کردیم، این فرد دستگیر شد و وجوه به بیت المال بازگردانده شد.

 هتل سفید کنار بنیاد شهید را بازگرداندیم

رییس کیمته تحقیق وتحفص از بنیاد شهید دولت گذشته اضافه کرد: ما در اقدامی توانستیم هتل سفید کنار در بندر انزلی که بالای 100 میلیارد تومان ارزش داشت را به بنیاد شهید بازگرداندیم البته املاکی همچون ساختمان مرکزی بانک دی نیز با تبانی و کلاهبرداری از دست رفته بود که توانسیتم آن ها را بازگردانیم.



۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن