تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805484305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا گواردیولا با ستاره‌های تیم‌هایش درمی‌افتد؟


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



چرا گواردیولا با ستاره‌های تیم‌هایش درمی‌افتد؟
روز نو : با وجودي كه مدت زمان كوتاهي از روي كار آمدن پپ گوارديولا روي صندلي مربيگري منچسترسيتي گذشته اما از همين حالا اختلافات در اين تيم شروع شده و پپ، «جو هارت» و «يحيي توره» را از تيمش كنار گذاشته است و انتظار مي‌رود كه آنها به زودي ورزشگاه اتحاد را ترك كنند. جو هارت، بهترين دروازه‌بان حال حاضر فوتبال انگليس اين روزها ويلي كابايرو را در درون دروازه تيمش مي‌بيند و يحيي توره هم دوباره كابوسي كه در بارسلونا زير نظر پپ تجربه كرده بود را لمس مي‌كند. گوارديولا هميشه ايده‌هاي فوتبالي‌‌اش را به فرديت بازيكنان ترجيح مي‌دهد كه البته مسي در اين مورد استثنا بوده. گوارديولا در هر سه تيمي كه مربيگري كرده، دست به خانه‌تكاني زده و در هر تيم، اختلافاتي داشته كه از ديد رسانه‌ها پنهان نمانده است. اين گزارشي است از بازيكنان مورد غضب پپ در سه تيم بارسلونا، بايرن‌مونيخ و سيتي:


دكو 
«دوره دكو در بارسلونا سرآمده.» پپ اين را در اولين روز حضورش در نوكمپ گفت و اين در حالي بود كه دكو يكي از مهره‌هاي اصلي تيم ريكارد براي 4فصل بود كه با انجام 160 بازي، 19گل زده بود و37 پاس گل داده بود اما پپ، دكو را بيشتر يك مزاحم مي‌ديد تا يك كمك و مديران تيم هم حس كردند كه دكو مي‌تواند مانع از رشد جوانان تيم پايه‌اي شود. در نتيجه او با قراردادي 10 ميليون يورويي به چلسي فروخته شد.


رونالدينيو
جدايي او هم يكي از اتفاقات جنجالي تاريخ بارساست. گوارديولا بعداً اعلام كرد كه شرايط به نحوي پيش رفته كه منتهي به جدايي ستاره برزيلي از بارسا شده و دليل آن هم بدشدن ارتباط او با رونالدينيو بود. پپ در اين باره گفته: «من رختكني قوي مي‌خواستم كه در آن همه حس مهم بودن كنند. اگر اين‌طور نباشد، قوي نخواهيم بود. اگر رونالدينيو اين حس را داشت با ما مي‌ماند.» رونالدينيو به ميلان رفت و پيراهنش به مسي رسيد.


ساموئل اتوئو
آمدن پپ باعث شد تا موقعيت اتوئو در بارسا به خطر بيفتد. او در فصل 2009-2008 روي سامي حسابي باز نمي‌كرد و در روز اول حضورش در بارسا اعلام كرد كه به دنبال بازيكن 9 جديدي به جاي اتوئو است. تيمي به سراغ سامي نيامد و عملكرد خوب او در پيش فصل باعث ماندنش شد. اتوئو گفت: «بدشانسي پپ اين بود كه 20 دقيقه در بازي دوستانه مقابل چيواس به من بازي داد و در همان زمان من 3 گل زدم.» او ماند و در 52 بازي، 36 گل براي بارسا زد تا تيمش به سه جام برسد اما اين هم براي متقاعد كردن پپ كافي نبود و فصل بعد، اتوئو به عنوان بسته پيشنهادي در مسير خريد زلاتان به اينتر رفت. بعدها اتوئو در مورد پپ گفت: «او شجاعتش را نداشت كه رودررو با من حرف بزند. مجبور شدم به او يادآوري كنم كه فوتباليست بزرگي نبود و به او گفتم «من ساموئل اتوئو هستم. من بودم كه باعث موفقيت تو شدم و كارهاي زيادي براي اين تيم انجام دادم.»


يحيي توره
اختلافات او با پپ ريشه در دوره حضورش در بارسا دارد. او بهترين بازيكن پست خودش بود ولي جواني به نام بوسكتس كه تازه از تيم پايه‌اي آمده بود، دل پپ را برده بود. توره مي‌گويد: «وقتي ديدم دقايق حضورم در بارسا محدود شده‌ است، فهميدم كه گوارديولا به بازي من اعتقاد ندارد. اگر تو را باور ندارند، بهتر است بروي» و حالا اين داستان در سيتي نيز در حال استارت خوردن است.


زلاتان 
ايبرا در سال 2009 از ايتاليا به بارسا آمد ولي ارتباط او و پپ خيلي زود تيره شد. يك فصل بعد، زلاتان بارسا را ترك كرد و بعد در مورد پپ گفت: «او مربي فوق‌‌‌العاده‌اي است ولي به عنوان يك انسان بزدل است‌‌؛ اصلاً مرد نيست.»


باستين شواين اشتايگر
با وجودي كه شوايني يكي از سنگ‌بناهاي بايرن بود اما پپ اصلاً از سبك بازي‌‌اش خوشش نمي‌آمد و بعد از دو فصل حضور در بايرن، گفت كه شوايني در برنامه‌هاي او جايي ندارد و بايد به دنبال تيم جديدي باشد. ايده‌هاي متفاوت پپ مثلاً در استفاده از لام به عنوان هافبك دفاعي، نشان از اين داشت كه روي باستين حسابي باز نكرده.


دانته 
مدافع برزيلي يكي ديگر از بازيكناني بود كه با پپ به اختلاف خورد. او در بازي‌هاي كليدي مرتكب چند اشتباه فاحش شد و همين باعث شد تا پپ با نيمكت‌نشين كردن او، به بن‌عطيه بازي بدهد و در نهايت دانته به ولفسبورگ رفت.


ژردان شكيري
نرلينگر، مديرورزشي سابق بايرن در مورد شكيري گفته بود:«او يكي از بهترين استعدادهاي فوتبال اروپاست» و خيلي‌ها او را مثل يك جواهر مي‌دانستند ولي او هرگز نتوانست دل پپ را به دست بياورد و گوارديولا او را فقط يك بازيكن ذخيره خوب مي‌دانست و همين باعث شد تا ژردان نهايتاً به اينتر برود.




تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن