تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان قزوین افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان قزوین افزایش یافت

قزوین- معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: میزان تولید و خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان قزوین در سال جاری ۷۰ درصد افزایش یافت.
به گزارش خبرنگار مهر ، عباسعلی درافشانی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به افزایش نزولات آسمانی در سال جاری وهمچنین تدابیر و تصمیم دولت تدبیر و امید، میزان خرید گدم حدود ۷۰ درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.
درافشانی بیان کرد: ستاد تنظیم بازار در استان با هدف پایش میزان عرضه و تقاضا همچنین قیمت محصولات مختلف و کالاهای اساسی تشکیل می شود و در این ستاد نهاده های اصلی چون گندم، ذرت و جو و کالاهای پر مصرف مانند قند، شکر، برنج و روغن در بازار پایش می شود و بصورت هفتگی قیمت ها مورد بررسی و کارشناسی قرار می گیرد و تصمیمات لازم در این کارگروه اتخاذ می شود.
وی افزود: با توجه به تدبیر و تصمیم دولت بر اساس قانون بودجه وجه مطالبات گندمکاران بر اساس تقدم زمانی خرید های گندم که صورت گرفته به آنها پرداخت خواهد شد.
درافشانی یادآورشد: استان در پرداخت وجه مطالبات عقب ماندگی دارد به همین دلیل دراین راستا مکاتباتی توسط استاندار با معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان انجام شده و قول مساعد در این زمینه داده شده است که هرچه سریعتر مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: در راستای تاخیر در پرداخت مطالبات تصمیمی اتخاذ شد که اگر طلبکاران گندمکار بدهکاری در دستگاه های خدمت رسان داشته باشند، طلب بدهکاری آنان به تعویق افتاده و بعد از پرداخت وجه خرید گندم آنان مطالبات دستگاه ها صورت گیرد.
درافشانی در خصوص تنظیم بازار اقلام پرمصرف مردم نیز گفت: در تنظیم بازار دو رویکرد وجود دارد که یکی از آنها تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم و اقلام پرمصرف و دیگری کنترلو ...
[ مشاهده متن کامل خبر خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان قزوین افزایش یافت در خبرگزاری مهر ]

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان قزوین افزایش یافت



خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان قزوین افزایش یافت






پنجشنبه ، ۲۸مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن