تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست عاشورزاده به برنز ریو هم نرسید


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: دست عاشورزاده به برنز ریو هم نرسید
تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان شانس حضور در جدول شانس مجدد بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را از دست داد و حذفش از این بازی‌ها قطعی شد.
خبرگزاری تسنیم: فرزان عاشورزاده، تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در اولین گام حضورش در المپیک ریو به مصاف عمر حاجامی مراکشی رفت و در نهایت با نتیجه 4 بر3 شکست خورد تا برای مبارزه در جدول شانس مجدد و کسب مدال برنز در انتظار حضور این تکواندوکار مراکشی در فینال بماند. انتظار عاشورزاده پایان خوشی نداشت، چرا که عمر حاجامی مراکشی در مصاف با «شوای ژائو» از چین با نتیجه 8 بر یک مغلوب شد. بدین ترتیب عاشورزاده که یکی از شانس‌های اصلی کاروان ایران برای کسب مدال بود، از گردونه بازی‌های المپیک 2016 ریو کنار رفت.



پنج شنبه, 28 مرداد 1395 ساعت 00:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن