تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ۳۰۰ درصدی هزینه صدور گذرنامه کذب محض است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: افزایش ۳۰۰ درصدی هزینه صدور گذرنامه کذب محض است
فرمانده انتظامی استان ایلام، خبر افزایش هزینه صدور گذرنامه را رد کرد و گفت: در این زمینه هیچ گونه دستوری به نیروی انتظامی استان ابلاغ نشده است.
به گزارش نامه نیوز، سردار نورعلی یاری گفت: خبر افزایش ۳۰۰ درصدی هزینه صدور گذرنامه حقیقت نداشته و هیچ گونه دستوری در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.

وی اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی و کنگره عظیم اربعین قرار داریم و دولت و نیروی انتظامی هیچ گونه برنامه ای برای افزایش هزینه صدور گذرنامه ندارند.

سردار یاری از تشکیل قرارگاه امام علی در فرماندهی انتظامی استان خبر داد و گفت: قرارگاه امام علی از ابتدای سال در این فرماندهی تشکیل شده و هماهنگی های لازم با ارگان های ذی ربط انجام شده است.

به گزارش سایت پلیس، وی از آماده باش کامل کلیه نیروهای انتظامی و نظامی در استان خبر داد و افزود: همه نیروهای امنیتی و انتظامی اعم از پلیس راه و مرزبانی و یگان ویژه و نیروهای انتظامی داخل شهرها برای برپایی هرچه باشکوه تر کنگره عظیم اربعین آمادگی کامل دارند.

فرمانده انتظامی ایلام به آمادگی نسبی زیرساختهای استان نسبت به سال قبل اشاره کرد و گفت: دولت تمام توان خود را برای آماده کردن زیرساخت های مورد نیاز برای تردد روان و بی دغدغه ی زوار عتبات عالیات به کار گرفته و اقدامات خوبی نسبت به سال گذشته انجام داده است ولی با این وجود همچنان توجه ویژه دولتمردان را می طلبد.

منبع: نسیم آنلاین


۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن