تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت سکه تکان نخورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اقتصاد > بازار مالی - آخرین تحولات بازار، از کاهش 5 تومانی نرخ دلار حکایت دارد؛ به طوری که هر دلار آمریکا با قیمت ۳ هزار و ۵۳۵ تومان به فروش می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سکه سه روز متوالی است که با قیمت یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان به فروش می رود.  در سومین روز هفته، بازار سکه همچون دو روز گذشته با نوسانی کم و بازاری بی هیجانی رو به رو بود. بر این اساس، نیم سکه با افزایش ۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت ۵۶۰ هزار تومان رسید. به همین ترتیب، قیمت ربع سکه هزار تومان افزایش پیدا کرد و در حال حاضر  ۲۹۰ هزار تومان قیمت دارد. 

بازار ارز نیز از ابتدای هفته تاکنون، نوسان ملایم قیمتی را تجربه کرده است. به عبارتی، دلار آمریکا از ابتدای هفته تاکنون در کانال ۳ هزار و ۵۳۰ تومان تا ۳ هزار و ۵۴۰ تومان نوسان داشته است. بر همین اساس، قیمت دلار آمریکا با کاهش ۵ تومانی، به ۳ هزار و ۵۳۵ تومان رسیده است. یورو اروپا نیز افت ۷ تومانی داشته و در حال حاضر با قیمت ۳ هزار و ۹۶۳ تومان به فروش می رود.  

برای مشاهده لحظه‌ای قیمت سکه، طلا و ارز (ایــنــجـــــــــــــا) کلیک کنید. 22439  




دوشنبه 25 مرداد 1395 - 13:10:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن