تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805827515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرف هاي شنیدنی وزیری که خادم امام رضا است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حرف هاي شنیدنی وزیری که خادم امام رضا است
وزیر بهداشت با لباس خادمی حضرت امام رضا(ع) در برنامه تلویزیونی «زنده باد زندگی» شرکت کرد و درباره ارادتش به جایگاه والای امام مهربانی‌ها سخن گفت.
به گزارش نامه نیوز، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که چند سال است افتخار خادمی را پیدا کرده گفت: درستش این است که بگویم از کودکی خادم اما رضا (ع) بوده‌ام. مهم نیست که این لباس تنمان باشد یا نه. ایرانیان همگی خادم امام رضا(ع) هستند. تقریبا اواخر سال 91 بود که لباس خادمی پوشیدم. پدر من خادم حرم رضوی بودند. البته این لباس افتخاری است و موروثی نیست. زنده یاد آیت الله طبسی این لباس را به من اهدا کردند. در هیات دولت افراد دیگری هم ملبس به لباس خادمی هستند که آخرین نفرشان آقای ظریف است.

وی با تاکید بر این که من به راحتی خادم نشدم اظهار کرد: خیلی وقت پیش درخواست دادم و چند سال در صف انتظار بودم. خوشبختانه قبل از دوره وزارتم این لباس را دریافت کردم و خادم شدنم هیچ ربطی به وزارتم نداشت. علاقه مند بودم که برادر بزرگم این لباس را بپوشند. آستان قدس از نظر تحصیلات مقرراتی دارد و مدارکی می خواستند که برادرم نداشت. مادرم خیلی اصرار داشت که من خادم بشوم. چون پدرم را در این لباس می دیدند دوست داشتند یکی از بچه ها لباس پدر را بپوشد. من فکر می کردم در لباس پزشکی می توانم خدمت کنم. اما اصرار مادرم باعث شد که افتخار خادمی نصیب من بشود.

پدرم هر شب جمعه خودش را به حرم امام رضا(ع) می‌رساند
وزیر بهداشت دولت یازدهم درباره نحوه حضورش در حرم رضوی توضیح داد: من در حرم از امکانات ویژه ای استفاده نمی کنم و قاطی مردم هستم. این طوری برایم لذت بیشتری دارد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: به خاطر مادرم و علی ابن موسی الرضا(ع) زیاد مشهد می‌روم. وقتی حرم می‌روم کمتر لباس می‌پوشم. چون وقتی لباس می‌پوشم باید یک کار موظفی هم انجام بدهم. اما من فقط برای زیارت می‌روم. قبلا به مدت هفت هشت ماه قبل از دوران وزارتم کشیک می‌ایستادم. ولی فرصت خیلی کوتاهی بود. من همیشه از در مسجد گوهرشاد مشرف می‌شوم. به جز زیارت آقا امام رضا(ع) به زیارت پدرم و چند تن از دوستان شهیدم می‌روم. مادربزرگ من نزدیک ضریح دفن شده اند.

وی ضمن بیان خاطراتی از دوران کودکی اش گفت: پدر من مقید بود که هر شب جمعه در حرم امام رضا(ع) باشد. با این که آن موقع 70 کیلومتر بین مشهد و فریمان فاصله بود و 6 ساعت طول می‌کشید که یک زائر فریمانی خودش را به حرم برساند. در کودکی همیشه با پدرم به حرم می‌رفتم. دندانم که درد می‌کرد پیش امام رضا(ع) می‌رفتم. امتحان که داشتم خودم را به حرم می‌رساندم. هر کاری که داشتم امام رضا(ع) مشکل گشا بود. در راه مدرسه از خیابانی رد می‌شدم که رو به حرم بود. هر روز به آقا سلام می‌دادم.

وزیر بهداشت با اشاره به حدیثی از امام هشتم شیعیان ادامه داد: امام رضا(ع) می فرمایند بعد از انجام واجبات بزرگترین فضیلت شادکردن دل مردم است. هر کسی در هر لباسی که بتواند دل مردم را شاد کند پیرو راه امام هشتم است. هر کسی می تواند حدس بزند خادم امام رضا(ع) هست یا نیست. امروز مردم ایران نیاز به امید و شادبودن دارند. ممکن است یک نفر بتواند با یک خبر خوش در همین مسیر حرکت کند.

وی با بیان این‌که حرم امام رضا(ع) یک نعمت و غنیمت برای ایرانیان است اظهار داشت: آقای دکتر روحانی وقتی می‌شنوند من به مشهد می‌روم خیلی خوشحال می‌شوند. همیشه التماس دعا دارند و بعد از خداوند همه امیدشان به علی بن موسی‌الرضا(ع) است.




منبع: فرهنگ رضوی

مطالب مرتبط
هاشمی: گرفتار بحثهای حاشیه‌ای نباشیم
بگذارید روحانی، روحانی بماند
وزیر ارشاد: رهبری تنها روحانی موسیقی‌ شناس هستند / نهادهای فرهنگی غیردولتی پاسخگو نیستند/ ممکن است پدر از دیدن عکسم کنار آیت‌الله هاشمی ناراحت باشند
سه سال اول 4 رییس جمهور/چرا کارِ روحانی دشوارتر بوده است؟
کیهان: آقای رئیس‌جمهور! امشب به این پرسش‌ها هم پاسخ بدهید



۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن