تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799181049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین دروازه‌بان‌های لیگ شانزدهم (جدول)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بهترین دروازه‌بان‌های لیگ شانزدهم (جدول)
پس از آغاز بازی های لیگ شانزدهم، نوزده دروازه بان لیگ برتری برای تیم های شان به میدان رفتند و در این میان دو گلر تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان صدر جدول را از آن خود کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری سی و دو دیدار در چهار هفته ابتدایی فصل شانزدهم لیگ برتر، نوزده دروازه بان از دروازه تیم های شان حراست کردند. در این میان سه تیم اقدام به تغییر گلرشان کردند.
با بررسی گلرهای لیگ برتری همراه "ورزش سه" باشید:
اول – حسن هوری، همچنان سرپا، او باج نمی دهد
گلر باتجربه خوزستانی ها که سال هاست در فوتبال ایران به دروازه بانی می پردازد این روزها با صنعت نفت آبادان در حال درخشش است، او در سه بازی اخیر تیمش با قدرت درون دروازه ایستاد و یکی از مهمترین عوامل نتیجه گیری نفتی ها نام گرفت. هوری در سه بازی اقدام به بسته نگه داشتن دروازه خود کرد و یک پاس گل مستقیم نیز  برای بازیکنان خود ارسال کرد و البته یک بار نیز درواز خود را باز شده دید تا در مجموع 2 امتیازی شود.  


دوم – علیرضا بیرانوند، دوره جدید، این بار درخشش با سرخ ها
گلر لرستانی پرسپولیسی ها که از ابتدای بازی های لیگ درون دروازه این ایستاد در سه دیدار موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد، بیرانوند که تنها یک بار مغلوب مهاجمان حریف شد تاکنون توانسته 1 امتیاز مثبت به دست بیاورد.  


سوم – فرناندو خسوس، به یاد لیگ قبلی در اندیشه اوج گیری
دروازه بان برزیلی گسترشی ها که فصل قبل توانسته بود عنوان بهترین دروازه بان را از آن خود کند، در هر 4 دیدار تیمش به میدان رفت، او در دو دیدار کلین شیت کرده و دو بار نیز مغلوب مهاجمان حریف شد.  


سوم – الساندرو فیلیپ، تولد یک برزیلی دیگر، این بار نارنجی رنگ
الساندرو را می توان یکی از دروازه بان های برزیلی موفق در لیگ برتر دانست، او که در هر 4 بازی سایپا به میدان رفت سه بار دروازه خود را باز شده دید، در یک بازی اقدام به کلین شیت کرد و در دیدار قبلی تیمش نیز یک ضربه پنالتی را مهار کرد.
سقوط از برج عاج
دو دروازه اول لیگ گذشته هنوز نتوانستند خود را صدرنشین کنند، البته خسوس در رده سوم حضور دارد اما هنوز با آن دیوار بتونی که از دروازه استقلال خوزستان محافظت می کرد تفاوت دارد، رشید مظاهری نیز در لیگ قبلی عنوان دوم را به دست آورده بود اما در چهار بازی ابتدایی ذوبی ها در حد انتظارات ظاهر نشده است و در رده یازدهم قرار گرفته است.
کم گل ها و بیشترین میانگین
حسن هوری و علیرضا بیرانوند با پذیرفتن یک گل بهترین میانگین را از آن خود کرده اند، این دو دروازه بان تاکنون متوسط زمانی هر 360 دقیقه، یک گل خورده را برای خود ثبت کرده اند. پس از این دو، فرناندو خسوس با میانگین 180 دقیقه، محمدرضا اخباری، الساندرو فیلیپ و حامد لک نیز با متوسط 120 دقیقه، بهترین معدل زمانی را به نام خود ثبت کرده اند.
دو مهار از 14 پنالتی
تنها دو دروازه بان تاکنون توانسته اند در برابر ضربات پنالتی موفق عمل کنند، الساندرو از تیم سایپا و شهاب گردان از تیم پدیده دو گلری هستند که با دفع ضربات محسن یوسفی و مهرداد محمدی نام خود را مطرح کرده اند، اخباری، لک(دو بار)، فرناندز، گردان، احمدی، اولیویرا، فراهانی، ناصری، رحمتی و آندره نازاریو نیز در برابر پنالتی حریفان دروازه خود را باز شده دیدند. حامد لک و شهاب گردان دو دروازه بانی هستند که در چهار بازی این فصل در برابر دو ضربه پنالتی قرار گرفتند.
بیشترین خورده ها و پایین ترین میانگین ها
رافائل روبالو، گلر برزیلی استقلال خوزستانی ها تاکنون بیشترین گل خورده را در بین سایر دروازه بان های لیگ برتر را دارد و به همین دلیل پایین ترین میانگین را نیز در اختیار دارد، او هر 45 دقیقه یک بار دروازه خود را باز شده می بیند. مهدی رحمتی با 5 گل خورده در سه بازی و متوسط زمانی 54 دقیقه و مهرداد طهماسبی با دریافت 6 گل در چهار بازی و میانگین زمانی 60 دقیقه بدترین معدل زمانی بسته نگه داشتن دروازه را از آن خود کرده اند.
جدول یک بازی کرده ها
سه دروازه بان تنها در یک بازی از دروازه تیم شان محافظت کردند، سیدحسین حسینی در اولین بازی استقلالی ها درون دروازه ایستاد و یک بار مغلوب حریف شد، مهدی اسلامی نیز در اولین دیدار ماشین سازی در برابر فولاد از دروازه تبریزی ها محافظت کرد و او نیز یک بار مغلوب شد و آندره نازاریو، دروازه بان برزیلی سیاه جامگان نیز در دیدار این تیم برابر سایپا از دروازه این تیم حراست کرد اما او دوبار تسلیم مهاجمان حریف شد.
سلاطین کلین شیت
بیرانوند و هوری در چهار بازی قبلی، سه بار موفق شدند کلین کنند و دروازه خود را بسته نگه دارند، فرناندو خسوس و محمدرضا اخباری نیز دو بار توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند. مهدی رحمتی، محمد ناصری، مهرداد طهماسبی و رافائل روبالو نیز چهار دروازه بانی هستند که تاکنون موفق به انجام کلین شیت نشدند.
یک کارته های لیگ برتر
چهار دروازه بان در بازی های خود توسط داور جریمه شدند، الساندرو فیلیپ، لی اولیویرا، محمد ناصری و مهرداد طهماسبی اولین دروازه بان های لیگ برتری هستند که کارت زرد را در مقابل خود دیدند.
همه خارجی های لیگ
شش تیم لیگ برتری حراست از دروازه خود را به خارجی سپردند که نام پنج دروازه بان برزیلی در بین آنها دیده می شود، برزیلی های لیگ برتر که به میدان رفتند شامل فرناندو ده خسوس از گسترش فولاد، الساندرو فیلیپ از سایپا، لی اولیویرا از سپاهان، رافائل روبالو از استقلال خوزستان و آندره نازاریو از سیاه جامگان هستند و مانوئل فرناندز نیز به عنوان تنها دروازه بان اسپانیایی لیگ برتر است که برای ماشین سازان به میدان می رود و سابقه حضور در لالیگا را در کارنامه خود دارد.
توضیح 1 : دروازه بان به ازای هر کلین شیت نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.
توضیح 2 : مهار هر ضربه پنالتی برای دروازه بان ها یک امتیاز مثبت در پی دارد.
توضیح 3 : هر گل خورده نیز برای دروازه بان ها نیم امتیاز منفی دارد.
توضیح 4 : بازشدن دروازه از روی ضربه پنالتی و یا دریافت کارت زرد و قرمز تاثیری در امتیاز دروازه بان ها ندارد.
توضیح 5 : در صورتیکه گلرها بتوانند با پاس گل مستقیم بازیکنان تیم شان را در موقعیت گلزنی قرار بدهند یک امتیاز مثبت دریافت می کنند که تاکنون این امتیاز نصیب حسن هوری شده است.  





18:07  1395/05/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن