تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم ابراهیم حاتمی کیا در لبنان به نمایش درآمد!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: فیلم بادیگارد اثر «ابراهیم حاتمی کیا» در ضاحیه جنوبی بیروت به نمایش درآمد و مورد تمجید و تحسین تماشاگران و هنرمندان لبنانی واقع شد.
ابراهیم حاتمی کیاشامگاه چهارشنبه فیلم بادیگارد آخرین اثر ابراهیم حاتمی کیا کارگردان ارزشی کشورمان با حضور «محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، «محمدمهدی شریعتمدار» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، «احسان محمدحسنی» مدیرعامل سازمان هنری رسانه ای اوج، و شخصیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای و خانواده های لبنانی به نمایش درآمد. 
آقای علی ضاهر مسئول فرهنگی حزب الله لبنان در آیین افتتاحیه نمایش فیلم بادیگارد ، درباره زندگی هنری کارگردان این فیلم یعنی ابراهیم حاتمی کیا و جایگاه آثار او در سینمای آرمانخواه سخنرانی نمود و او را برای ساخت فیلم های دفاع مقدس و حامی تفکر مقاومت ستود.
 
حاتمی کیا نیز در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از دست اندرکاران و شرکت کنندگان این مراسم از اینکه نمایش فیلم با استقبال کم نظیری مواجه شده است، ابراز خرسندی کرد و گفت: مسئله من انسان های آرمانگرا است و همیشه سعی کردم آنها را به تصویر بکشم.
 
بادیگارد در چند کشور مختلف به نمایش گذاشته شده اما گمان می کنم در لبنان بهتر درک شود.صدا و سیمااخبار مرتبط :این فیلم ابراهیم حاتمی کیا عید می آیدابراهیم حاتمی‌کیا:حضور در چنین فضاهایی برای من حرام است!حرف‌های متفاوت ابراهیم حاتمی‌کیا در «هفت»«بادیگارد» ابراهیم حاتمی کیا به کجا رسید؟دلایل حذف بادیگارد و ابراهیم حاتمی کیا!
مطالب پیشنهادی

داشتن اندامی مناسب
چگونه با دفع سموم مضر از بدنتان لاغر شوید !!

تورهای داخلی
برای ماه عسل های رویایی به کجا سفر کنید ؟ !

تورهای داخلی
خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید

جراحی زیبایی
نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





جمعه 22 مرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن