تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه ایران بایدپیشتاز آرامش بازاربااصلاح نرخ شخص ثالث شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس بیمه مرکزی: بیمه ایران بایدپیشتاز آرامش بازاربااصلاح نرخ شخص ثالث شود رییس کل بیمه مرکزی در دیدار با مدیران بیمه ایران گفت: انتظار می رود بیمه ایران در حوزه بیمه های درمان و شخص ثالث که به علت رقابت های ناسالم و نرخ های غیرفنی آثار مالی منفی بر جای گذاشته، پیشتاز اصلاح نرخ، شرایط و تعمیق آرامش بازار دراین رشته ها بویژه شخص ثالث شود.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد ساعت 08:44

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، عبدالناصر همتی روز شنبه در محل بیمه ایران، در دیدار اعضای هیات مدیره و مدیران این بیمه، تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم، صنعت بیمه با توان بیشتری در خدمت مردم باشد.
وی با اشاره به توان و پتانسیل بالای بیمه ایران گفت: بیمه ایران موتور محرکه و نماد صنعت بیمه کشور است.
همتی به شرایط خاص صنعت بیمه در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: همه باید با برنامه ریزی، تلاش و کار جدی کمک کنیم تا صنعت بیمه با توان بیشتری در خدمت مردم بزرگ ایران باشد.
رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: همه ارکان صنعت بیمه باید با همدلی، رعایت مقررات و انضباط کمک کنند تا این کشتی سلامت به سرمنزل مقصود برسد.
وی خاطر نشان کرد: بیمه ایران باید همانند گذشته، نقش اساسی خود را ایفا کرده و با طراحی محصولات جدید به افزایش کیفیت بیمه کمک کند و به عنوان بزرگترین شرکت بیمه با عدم ورود به رقابت های ناسالم، اجرای مقررات و نظم در بازار را تشویق کند.
همتی همچنین از مجموعه بیمه ایران به عنوان بازوی فنی صنعت بیمه یاد کرد.
محسن پور کیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران نیز گزارشی از عملکرد این شرکت و برنامه های در دست اجرا ارائه کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن