تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820045236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط آزاد قیمت بنزین


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: قیمت بنزین در بازار سنگاپور در هفته منتهی به هشتم ژوئیه (جمعه، ١٨ تیرماه) با کاهش بیش از ٢ دلاری به پایین ترین قیمت در ٢ سال اخیر رسید.

قیمت هر بشکه بنزین در بازار سنگاپور در هفته منتهی به هشتم ژوئیه (جمعه، ١٨ تیرماه) با ٢ دلار و ٩٦ سنت کاهش به ٥٤ دلار و ٣٠ سنت رسید.

عرضه مازاد بنزین در بازار آسیا، سبب افت شدید قیمت این فرآورده نفتی نسبت به قیمت نفت‌خام شاخص برنت در بازار آتی لندن و رسیدن به پایین‌ترین سطح در ٢ سال گذشته، شده است. سطح ذخیره‌سازی بنزین در سنگاپور با یک میلیون و ٣٠٠ هزار بشکه افزایش، به ١٤ میلیون و ٥٣٠ هزار بشکه، بالاترین سطح در یک ماه گذشته، رسیده است.

به گزارش مدیریت کل امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، قیمت گازوییل در بازار سنگاپور در هفته مورد بررسی چهار سنت کاهش یافت و به ٥٧ دلار و ٥٦ سنت به ازای هر بشکه رسید.

حجم بالای تقاضا برای گازوییل، بویژه از نوع کم‌ گوگرد آن در منطقه آسیا از یک سو، و پایین بودن میزان تولید این فرآورده میان‌تقطیر در همین منطقه از سوی دیگر، مانع از کاهش چشمگیر قیمت گازوییل (تحت تاثیر افت قیمت نفت‌خام) در بازار آسیا شده است. علاوه بر این، شرایط برای صادرات آن به بازار اروپا نیز فراهم نیست.

قیمت نفت کوره در بازار آسیا به ٣٨ دلار و ١٧ سنت به ازای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته ٦ سنت افزایش نشان می دهد.

قیمت بنزین در بازار روتردام در هفته مورد بررسی نسبت به هفته گذشته چهار دلار و ١٩ سنت کاهش یافت و به ٦٣ دلار و ٨٨ سنت رسید، همچنین قیمت بنزین در خلیج مکزیک به ٥٩ دلار و ٩٧ سنت رسید که نسبت به هفته گذشته سه دلار و ٤٥ سنت کاهش نشان می دهد.




۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن