تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815452375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان البرز، نیازمند توسعه زیرساخت‌های قضایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > البرز - فاضلیان رئیس کل دادگستری استان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان که هم اکنون با حضور معاون قوه قضاییه در دادگستری استان در حال برگزاری است گفت: دنیا امروز به این نتیجه رسیده است که پیشگیری، علاج مشکلات اجتماعی موجود است.


به گزارش خبر آنلاین البرز، فاضليان استان البرز را دارای شرایط خاص اجتماعی برشمرد و گفت: البرز با داشتن 3 ممیز 6 دهم رشد جمعیت، که دوبرابر میانگین کشوری است، میزبان هموطنان سایر استانها است.
وی با اشاره به این که در حال حاضرهفت کانونی که در حاشیه شهرها شکل گرفته کانون اصلی جرم و بزه در البرز را شکل داده اند گفت: شیوه اجرای مسکن مهر بسیار ایراد داشت و با افزایش جمعيت، امکانت ورزشی، بهداشتی و خدماتی پیش بینی نشده است و در آينده میتواند مشکلات زیادی برای استان بوجود آورد.
فاضلیان همچنین با اشاره به این که شهرکهای صنعتی بدون زیرساختهای زیست محیطی، موقعیت اسفباری دارد افزود:زمینخواري در البرز به شکل تغییر کاربری و تجاوز به حریم رود خانه، هزینه سنگيني برای حاکمیت داشته است و متاسفانه در طول سالهای گذشته، توجه ویژه ای در حوزه زيرساختها، نه از طرف قوه قضاییه شده است، نه از سوي دولت.
رئیس کل دادگستری استان با مخاطب قرار دادن معاون قوه قضاییه گفت: ما توقع داشتیم قوه قضاییه، امکانات بیشتری در اختیار البرز قرار دهد چرا که استاني نوپا، با امکانات شهرستانی بوده است.
وی گفت:اگر امکانات از این به بعد هم برابر توزیع شود، باز هم از سایر استانها عقب خواهیم بود.
معاون پیشگری دادگستری استان هم در این جلسه گفت: ماشین پیشگیری با همت همه دستگاهها در استان به حرکت درآمده است.
جوهری افزود: در موضوع تکدی گری، دیگر شاهد حضور متکديان پاکستانی و خارجی در سطح شهرها نیستیم و راه اندازی مرکز مشاوره خانواده نیز از دستاوردهای مثبت معاونت پیشگیری از وقوع جرم ، در سالهای اخیر است.
وی همچنین افزود:در سرقت مستوجب تعزیر که در کشور آمار نگران کننده ای دارد، در البرز روند کاهشي دارد و در موضوع طلاق توافقی نیز جز استانهایی هستیم که با کاهش ۱۵ درصدی پروندهای ورودی، پیشگام در تقویت بنیان خانواده هستیم. 46




شنبه 16 مرداد 1395 - 13:17:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن