تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820359655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماشین با موتور تقویت شده (عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ماشین با موتور تقویت شده (عکس)
بازیکنان تیم ماشین سازی امروز نیز آخرین تمرین خود را پیش از برگزاری دربی تبریز به انجام می رسانند و کاپیتان تیم ملی ایران نیز به مانند روزهای اخیر با سایر بازیکنان به تمرین می پردازد. به گزارش "ورزش سه"، ستاره های تیم ماشین سازی تبریز به دنبال این هستند تا با موفقیت در دربی ششمین امتیاز فصل را نصیب تیم شان کنند. ستاره هایی که برخی از آنها در بازی اول این تیم به میدان نرفتند.  


آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی پس از بهبودی کامل این روزها در تمرینات تاکتیکی ماشین سازی حضور پیدا می کند و برای بازی دوم آمادگی کامل خود را به دست آورده است.  


سیدجلال رافخایی که دورانی با تیم ملوان به عنوان آقای گل لیگ برتر رسیده است پس از جدایی از این تیم برای لیگ شانزدهم به ماشین سازی پیوست تا بازهم بتواند به تکرار گلزنی های خود بپردازد.  


پیام صادقیان که برای لیگ شانزدهم به سرزمین پدری خود بازگشت در دیدار اول ماشین سازان به میدان رفت و توانست با عملکرد خوب خود، دو پاس گل ارسال کرد، او به دنبال تکرار موفقیت های خود در تبریز است.  


مانوئل دروازه بان اسپانیایی ماشین سازان است تا پس از حضور در لالیگا این بار در ایران و لیگ برتر، برای تبریزی ها به میدان برود. احتمالا او از این هفته و همگام با دربی تبریز بازی های خود را برای تیم جدیدش آغاز کند.  

17:36  1395/05/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن