تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819580239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت پرونده تعرض به سفارت عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آخرین وضعیت پرونده تعرض به سفارت عربستان
پوریانی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده تعرض به سفارت عربستان، گفت: قاضی آخرین دفاعیات را اخذ کرده و قطعا با اسناد و مدارک موجود در پرونده به صدور رای اقدام خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : عباس پوریانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی در رابطه با اینکه آیا احکام متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان صادر شده است یا خیر؟ گفت: جلسات دادگاه تشکیل شد، در جلسه اول با توجه به اینکه تعداد متهمان 21 نفر بود و باید همه حرف های آن‌ها شنیده می‌شد به درازا کشیده شد و آخرین دفاع از متهمان اخذ و جلسه به  روز دوم کشیده شد.

به گزارش میزان، وی افزود: قاضی آخرین دفاعیات را اخذ کرده و قطعا با اسناد و مدارک موجود در پرونده به صدور رای اقدام خواهد کرد. در هر صورت پرونده آماده برای صدور رای است و منتظر تصمیم قاضی هستیم.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران همچنین گفت: در روزهای آینده  سرپرستان مجتمع های قضایی قدوسی، عدالت ، مدنی، باهنر تغییر خواهند کرد که  این تحولات در راستای بهره گیری از تجربیات همکاران در مجتمع های دیگر است.
 
پوریانی اضافه کرد: مجتمع شهید قدوسی به دلیل ارجاع پرونده‌های ملی و مهم دارای اهمیت است،  پرونده هایی از پنج نواحی دادسرا پس از صدور کیفرخواست به این مجتمع ارجاع می شود همچنین  پرونده های مهم کلاهبرداری های سنگین و تخلفات پزشکی و بهداشتی دراین مجتمع مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از توصیه های ما به همکاران قضایی این است که در صدور رای، خدا و قانون را در نظر بگیرند و همواره مسیرحرکت های  دادرسی به سمت قانون و مقررات است و نگاه این را داریم با کسانی که امنیت جامعه را بهم زده اند و مرتکب کلاهبرداری ها و جرم های سنگین شده اند با قاطعیت برخورد و رای قاطعانه صادر شود.

 پوریانی همچنین گفت: استقلال دستگاه قضایی به استدلال قضات باز می گردد اعمال نظارت بر روند رسیدگی به پرونده ها همواره مورد تاکیدات ما است. ملاقات های مردمی نیز در حال انجام است و مردم به راحتی می توانند مشکلاتشان را مطرح کنند.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران افزود: روزهای یکشنبه با حضور در  مجتمع های قضایی درملاقات مردمی به مشکلات آنان رسیدگی و بعضا پرونده ها را ملاحظه ومطالعه می کنیم .



۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن