تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820692798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروزی: ایزدیار به شنا جان تازه ای بخشید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نوروزی: ایزدیار به شنا جان تازه ای بخشید
رئیس انجمن شنای جانبازان و معلولین گفت: شاهین ایزدیار با کسب سهمیه ریو توانست انگیزه جذب ورزشکاران به شنا شود.

نوروزی: ایزدیار به شنا جان تازه ای بخشید
مجید نورورزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شاهین ایزدیار با کسب سهمیه ریو و اینکه توانست برای نخستین بار در پارالمپیک لندن به مرحله فینال راه پیدا کند انگیزه ای شد تا دیگر ورزشکاران جانباز و معلول به رشته شنا جذب شوند.


وی ادامه داد: ایزدیار جان تازه ای به شنا بخشید و باعث شد در کنار رشته های ورزشی جانبازان و معلولین شنا نیز دیده شود.این شناگر در حال حاضر به صورت متمرکز در مشهر زیر نظر مربیان خود به تمرین می پردازد و هدفمان این است که علاوه بر راهیابی به مرحله فینال بتواند کسب نتیجه کند.


نوروزی تصریح کرد: شاهین ایزدیار در دو ماده 50 متر آزاد کلاس SP10 و 100متر قورباغه کلاس SP9 در پارالمپیک شرکت می کند و امیدوارم از مدال آوران کاروان پارالمپیک باشد.


وی درباره مسابقات کشوری گفت: برای رقابت های لیگ و کشوری بودجه اختصاص داده شده و اما زمان برگزاری مسابقات هنوز قطعی نشده و به زمان بعد از پارالمپیک موکول خواهد شد.


رئیس انجمن شنا در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون 40 تا 50 ورزشکار به رشته شنا جذب شدند و با برگزاری مسابقات کشوری می توانیم گزینش خوبی از استعدادها داشته باشیم تا برای مسابقات پارآسیایی تیم ملی شنا با پشتوانه خوبی اعزام شود.





۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن