تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805740518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ليگ جزيره در قرق ابر مربيان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ليگ جزيره در قرق ابر مربيان
ليگ برتر انگليس سال‌هاست که بهترين مربيان و بازيکنان جهان را در اختيار دارد.
نویسنده : شيوا نوروزي 


ليگ برتر انگليس سال‌هاست که بهترين مربيان و بازيکنان جهان را در اختيار دارد. در واقع خارجي‌ها نقش مهمي در پيشرفت روزافزون فوتبال باشگاهي اين کشور داشته‌اند. در فصل پيش‌رو ليگ جزيره علاوه بر در اختيار داشتن ستاره‌هاي پرتعداد، برترين مربيان حال حاضر دنياي فوتبال نيز روي نيمکت تيم‌هاي پرطرفدار انگليس مي‌نشينند تا حساسيت به اوج خود برسد. خوزه مورينيو، پپ گوارديولا و آنتونيو کونته هدايت سه تيم منچستر يونايتد، منچسترسيتي و چلسي را برعهده گرفته‌اند. مهم‌ترين خواسته مديران و هواداران از آنها جبران ناکامي‌هاي گذشته و تصاحب جام قهرماني است. قهرماني لسترسيتي در فصل گذشته زنگ خطري جدي براي مدعيان هميشگي فوتبال انگليس بود. تقابل اين سه مربي بزرگ نويد روزهاي حساسي را براي فوتبال انگليس مي‌دهد.
  
آقاي خاص
نام خوزه مورينيو براي همه فوتبال دوستان در سراسر جهان آشناست. اين مربي سرشناس در حالي پذيرفت که روي نيمکت منچستريونايتد بنشيند که لوئيز فان‌خال دو فصل ناکامي را به شياطين سرخ تحميل کرده بود. سرمربي برکنار شده، اگرچه بر ادامه همکاري‌اش اصرار داشت اما سران يونايتد به هيچ وجه حاضر نبودند يک فصل ديگر به مرد هلندي اعتماد کنند. مذاکره جدي با آقاي خاص و در نهايت عقد قرارداد سه ساله موفقيت بزرگي براي مديران باشگاه به شمار مي‌رود. حضور در اولدترافورد و پشت سرگذاشتن چند سال موفق در منچستر، آرزوي‌ بزرگ مورينيو است. ويژگي مهمي که اين روزها هواداران منچستر زياد از آن حرف مي‌زنند تجربه خوب خوزه در ليگ جزيره است. او براي اولين بار در سال 2004 کارش را با سرمربيگري چلسي در انگليس شروع کرد. مورينيو سه قهرماني در ليگ برتر، يک قهرماني جام حذفي و دو قهرماني در جام اتحاديه را با آبي‌هاي استمفوردبريج تجربه کرده است. آقاي خاص در سال 2007 از لندن رفت و دوباره در سال 2013 به چلسي بازگشت. حالا پس از يک فصل بيکاري اين بار مرد پرتغالي به منچستر رفته تا شايستگي‌هايش را در اين تيم نشان دهد.
  
پپ گوارديولا
در بايرن مونيخ موفق بود اما حاضر به تمديد قراردادش نشد و ترجيح داد با سفر به انگليس چالش جديدي را در زندگي‌اش تجربه کند. پپ گوارديولا به همراه باواريايي‌ها افتخارات زيادي را کسب کرد. سه قهرماني در بوندس‌ليگا و کسب عنوان بهترين مربي جهان از جمله آنهاست، اما پذيرفتن مسئوليت هدايت منچسترسيتي براي او جذابيت‌هاي زيادي داشت. جالب‌تر اينکه پيگريني سرمربي قبلي اين تيم قراردادش را تا سال 2017 تمديد کرده بود، منتها مديران باشگاه متمول سيتي حاضر به ادامه همکاري با او نشدند. قرارداد اين باشگاه با پپ سه ساله است و بايد منتظر ماند و ديد اين مربي اسپانيايي چند فصل در منچستر دوام مي‌آورد. عدم آشنايي اين مربي با جزيره و تيم‌هاي رقيب بزرگ‌ترين انتقاد وارده به مديران سيتي است. از طرفي رويارويي دوباره او با مورينيو هواداران هر دو تيم منچستر را به وجد آورده است.
  
آنتونيو کونته
سرمربي تيم ملي ايتاليا بود و تمام تلاشش را کرد تا تيم کشورش در يورو 2016 به قهرماني برسد اما شکست لاجوردي‌پوشان مقابل آلمان آنتونيو کونته را از رسيدن به اين آرزو بازداشت. با اين حال کونته از ماه‌ها قبل تکليف ادامه فعاليتش در عرصه مربيگري را مشخص کرده بود. نشستن روي نيمکت چلسي انتخاب جديد اين مربي است؛ سران چلسي پس از مدت‌ها مذاکره موفق شدند قراردادي سه ساله با کونته منعقد کنند تا او لقب پنجمين مربي ايتاليايي اين باشگاه را به خود اختصاص دهد. عدم تسلط به زبان انگيسي و عدم آشنايي از فوتبال اين کشور بزرگ‌ترين مشکلات کونته در آغاز مربيگري او در چلسي به شمار مي‌روند. منتها اين مربي آرزو‌هاي بزرگي از جمله حفظ چلسي در بين مدعيان ليگ را در سر دارد. سرمربي پيشين ايتاليا نيز قطعاً از جمله کساني است که براي مواجهه با مورينيو بايد برنامه‌ريزي ويژه‌اي داشته باشد. سرمربي 46 ساله که بيشتر عمرش را در يوونتوس سپري کرده است در اولين نشست خبري خود از هواداران چلسي خواسته تا از او و تيمش تا پايان فصل حمايت کنند. کونته سه فصل پياپي هدايت يووه را برعهده داشت و پس از آن جانشين پراندلي در تيم ملي ايتاليا شد. گفته مي‌شود در دو سال گذشته آنتونيو کونته بارها در خصوص دلتنگي‌اش نسبت به مربيگري در عرصه باشگاهي صحبت کرده است. حضور در لندن، بار ديگر او را به آرزويش رساند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن