تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلیکوپتر اورژانس گیلان به استانهای دیگر برده شد/ ضرورت وجود پایگاه اورژانس هوایی درغرب و شرق گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: دلخوش انتقاد کرد: هلیکوپتر اورژانس گیلان به استانهای دیگر برده شد/ ضرورت وجود پایگاه اورژانس هوایی درغرب و شرق گیلان ایلنا: نماینده صومعه سرا گفت: در دوره گذشته با سختی و مشقت نمایندگان گیلان یک فروند هلیکوپتر اورژانس برای گیلان دریافت کردند که متاسفانه در سالهای اخیر به استان دیگری انتقال یافت.
هلیکوپتر اورژانس گیلان به استانهای دیگر برده شد/ ضرورت وجود پایگاه اورژانس هوایی درغرب و شرق گیلان

به گزارش ایلنا از رشت، سید کاظم دلخوش در جلسه قائم مقام وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با ریاست و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و مجمع نمایندگان گیلان از انتقال هلیکوپتر اورژانس گیلان به استان دیگر انتقاد کرد. نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: وجود دو پایگاه اورژانس هوایی در غرب و شرق گیلان ضروریست  واین استان آمادگی دارد تا زمین را بصورت رایگان در اختیار علوم پزشکی قرار دهد. وی از قائم مقام وزیر بهداشت خواست تا استان گیلان را به دلیل توریستی بودن با دوبرابر ظرفیت جمعیتی ببینند و در همین راستا امکانات بیشتری به استان گیلان، مخصوصاً بیمارستانها اختصاص دهند.    

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ ۱۰:۴۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن