تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام۱۷ هزار ماموریت زمینی وهوایی توسط اورژانس خراسان جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی گفت : اورژانس پیش بیمارستانی (۱۱۵) استان در سه ماهه نخست امسال در ۱۷ هزار و ۲۶۱ ماموریت به ۱۷ هزار و ۷۹۰ نفر خدمات فوریت های پزشکی ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، علی دلخروشان دربازدید از مراکز اورژانس جاده ای استان اظهار داشت: از این تعداد 15 هزار 481 ماموریت غیر تصادفی و یک هزار و 780 مورد تصادفی بوده است. وی بیان کرد: در این ماموریت ها 9 هزار 424 نفربه بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح استان منتقل و 4 هزار و 541 نفر نیز توسط کارشناسان اورژانس در محل درمان شدند. وی میانگین زمان رسیدن بر بالین بیماران در این دوره زمانی در ماموریت های شهری را 4 دقیقه و ماموریت های جاده ای را 8 دقیقه ذکر کرد و گفت: بیشترین ماموریت های اورژانس استان مربوط به حوادث ترافیکی با یک هزار و 780 ماموریت بوده است. مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان جنوبی از ماموریت های غیرتصادفی به اورژانس های قلبی با 1049 ، اورژانس های تنفسی با 815، اورژانس های مسمومیت 464، اورژانس های سوختگی با 154، اورژانس های فشار خون با 1042 ، اورژانس های زنان با 466 ماموریت اشاره کرد. دلخروشان افزود: اورژانس هوایی استان در سه ماهه اول امسال در 29 ماموریت 27 نفر که اکثرشان مصدومین حوادث رانندگی بوده اند را به بیمارستان های تخصصی مرکز استان اعزام کرده و در این مدت 14 زایمان اورژانسی در آمبولانس با موفقیت انجام و 9 نفر نیز که دچار ایست قلبی تنفسی شده بودند با تلاش کارشناسان اورژانس استان به زندگی بازگشتند. وی افزود: اورژانس پیش بیمارستانی استان با 55 پایگاه شامل 13 پایگاه شهری و 42 پایگاه جاده ای و با بهره گیری از یک فروند بالگرد ، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس ،93 دستگاه آمبولانس ، 2 دستگاه خودروی فرماندهی عملیات و 360 نفر نیروی انسانی خدمات فوریت های پزشکی را به صورت شبانه روزی و رایگان به هم استانی های عزیز ارائه می کند.
[ مشاهده متن کامل خبر انجام۱۷ هزار ماموریت زمینی وهوایی توسط اورژانس خراسان جنوبی در خبرگزاری تسنیم ]


دوشنبه ، ۷تیر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن