تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820564721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورموسوی: از قرعه تیممان راضی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پورموسوی: از قرعه تیممان راضی هستیم




پورموسوی می گوید تراکتورسازی یکی از مدعیان اصلی لیگ شانزدهم خواهد بود.





ورزش سه: سید سیروس پورموسوی درباره مراسم قرعه کشی و قرعه نسبتا سخت تیمش در هفته های ابتدایی گفت: ما از قرعه راضی هستیم و به این گونه مسابقات در هفته های اول عادت داریم. ما فصل قبل هفته اول با سپاهان و هفته دوم با پرسپولیس بازی کردیم، امسال با تراکتور و استقلال تهران! فکر نمی کنم مورد سختی باشد و من از این قرعه راضی هستم.

پورموسوی درباره بازی تدارکاتی روز گذشته تیمشان برابر تراکتورسازی گفت: من از آقای قلعه نویی تشکر می کنم که با این بازی موافقت کردند و موجبات این بازی فراهم شد، تراکتور تیم پرمهره ای است و مطمینا یکی از مدعیان اصلی این فصل خواهد بود.ما نیاز به یک محک جدی داشتیم تا بازیکنان فصل قبل مان و همچنین بازیکنانی که قرار است در ترکیب بازی کنند با هم هماهنگ تر شوند که خوشبختانه اینگونه شد. در این بازی از تیمم  راضی هستم و روزگذشته پورقاز بسیار خوب عمل کرد و نشان داد به خوبی با تیم هماهنگ شده است همچنین گودرز داوودی محک خوبی خورد و توانایی هایش را به کادر فنی نشان داد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره چینش خط دفاعی و استراتژی تیمشان گفت: اگر ما فصل قبل کلین شیت می کردیم، بخشی از آن مختص خسوس بود و بخش دیگر به دفاع خوب تیممان ربط داشت که امیدوارم این فصل تکرار شود و دفاع خوبی داشته باشیم.

وی در انتها درمورد بازیکنان برزیلی تیمشان گفت: بازیکنلن امروز به اردو اضافه شده اند و امیدوارم هرچه زودتر با تیم هماهنگ شوند.









تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن