تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دختر پورمخبر: به این شایعات دامن نزنید


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دختر پورمخبر: به این شایعات دامن نزنید
در روزهاي گذشته خبري در فضاي مجازي منتشر شد با اين مضمون كه احمد پورمخبر، بازيگر كمدي‌هاي تلويزيوني جايي حوالي ميدان تجريش به دستفروشي مشغول است و در كنار دستفروشي با علاقه‌مندان به گرفتن سلفي با وي، در قبال دريافت مبلغي حدوداً ۵ هزار تومان سلفي مي‌گيرد.


اين خبر شگفتي بسياري از مخاطبان را موجب شد، چون پورمخبر جزو نابازيگراني بود كه وقتي به واسطه رضا عطاران و با سريال «متهم گريخت» وارد كار بازيگري شد به واسطه تيپ شوخ و شنگي كه داشت، تقريباً سالي نبود كه در چند كار تلويزيوني و ويدئويي بازي نكند و براي همين اگر هر مشكلي داشته باشد، نبايد مشكل مالي داشته باشد.
براي آنكه از صحت و سقم ماجرا باخبر شويم با اين بازيگر تماس گرفتيم، اما خودش در سفر به سر مي‌برد و دخترش در گفت‌وگو با سينماژورنال با تكذيب شايعات مربوط به دستفروشي و كسب درآمد از طريق گرفتن سلفي، از مخاطبان خواست به شايعات در اين باره دامن نزنند.
 
به امامزاده صالح رفتيم كه اين ماجرا رخ داد
دختر پورمخبر بيان داشت: ما چند روز قبل براي زيارت به امامزاده صالح رفته بوديم و در مسير برگشت دستفروشي كه تيغ ژيلت مي‌فروخت از پدرم تقاضاي كمك كرد و پدرم هم علاوه بر كمك، كنار وي نشست و با او شروع به گپ زدن كرد. اين دستفروش از اوضاع اقتصادي نامناسبش گفت و پدرم هم سعي كرد وي را دلداري دهد. وي ادامه داد: در همين حين يك سري عابر پياده از پدرم درخواست انداختن سلفي كردند و پدرم هم به شوخي اين شرط را براي آنها گذاشت كه فقط در صورتي سلفي مي‌گيرد كه به آن دستفروش كمك كنند. همين ماجرا را برخي از عابران شنيدند و با شاخ و برگ دادن به آن و انتشار عكس‌هايي كه از پدر كنار بساط دستفروش گرفتند، كلي دردسر ايجاد كردند.
  
پدرم ۴ فرزند دارد كه همواره كنارش بوده‌اند
دختر پورمخبر ادامه داد: خدا را شكر پدرم چهار فرزند دارد كه همواره كنارش بوده‌اند و هر چه داشته‌اند براي پدر بوده است، ضمن اينكه اوضاع كاري ايشان به عنوان بازيگر هم همواره طوري بوده كه نياز به دستفروشي نداشته است. وي ادامه داد: از آن بدتر اين بود كه بعد از مدتي هم شايعه مرگ پدرم را منتشر كردند كه آن هم كاملاً دروغ است. دختر پورمخبر درباره تازه‌ترين كارهاي بازيگري پدرش خاطرنشان كرد: اخيراً پدرم براي بازي در يك كمدي به نام «سرقت نحس» قرارداد بسته‌ است كه كار فيلمبرداري آن به زودي آغاز خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن