تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بشار اسد با هیئتی از پارلمان اروپا دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بشار اسد با هیئتی از پارلمان اروپا دیدار کرد
بشار اسد با هیئتی از پارلمان اروپا دیدار کرد رئیس جمهور سوریه با هیئتی از پارلمان اروپا به ریاست معاون کمیته امور خارجی این پارلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز به نقل پایگاه ریاست جمهوری سوریه در توئیتر، رئیس جمهور سوریه با هیئتی از پارلمان اروپا به ریاست «خاویر کوزو» معاون کمیته امور خارجی این پارلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
بشار اسد در این دیدار تاکید کرد: تروریسم، تندروی و موج‌های مهاجرتی که اروپا با آن روبرو است به دلیل سیاستی است که برخی از رهبران غرب آن را اتخاذ کرده‌اند و این سیاست‌ها با منافع ملت‌های آنها همخوانی ندارد؛ به ویژه اینکه این رهبران از گروه‌های تروریستی در سوریه حمایت می‌کنند و برای آنها پوشش سیاسی ایجاد می‌کنند.
 
وی با اشاره به نقش نمایندگان پارلمان اروپا در تصحیح سیاست‌های غلط برخی از حکومت‌های خود تاکید کرد: این سیاست های اشتباه باعث شده است تا پدیده تروریسم انتشار یابد و اوضاع معیشتی سوری ها در نتیجه محاصره اقتصادی که به آنها تحمیل کرده‌اند رو به فرو پاشی برود. تمام اینها باعث شد تا بسیاری از مردم سوریه کشور خود را ترک کنند و به دیگر کشورها پناه بیاورند.
 
از سوی دیگر اعضای هیئت پارلمان اروپایی تاکید کردند: سفر به سوریه و مشاهده دردهای ملت از جنایت‌های تروریسم می تواند آنها را برای تصحیح سیاست دولت های اروپایی و فشار برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت سوریه یاری کند.
 
اعضای هیئت اروپایی همچنین بر ضرورت حفظ حاکمیت سوریه و عدم تعرض به آن تاکید کردند و افزودند: تنها سوری‌ها هستند که بدور از هرگونه دخالت خارجی باید سرنوشت آینده کشور خود را تعیین کنند.
 
یک هیئت اروپایی متشکل از 5 عضو از دو روز پیش وارد دمشق شدند و با هدیه عباس رئیس پارلمان و شیخ بدر الدین حسون مفتی سوریه دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
 


منبع: تسنیم


95/4/20 - 18:11 - 2016-7-10 18:11:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن