تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820842910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوک بلندقامتان در آستانه المپیک


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
شوک بلندقامتان در آستانه المپیک




تیم‌ملی والیبال ایران پس از صعود مقتدرانه به مسابقات المپیک ٢٠١٦ ریو، بلافاصله در لیگ جهانی این رشته شرکت کرد و نتیجه‌ای بهتر از هفتمی کسب نکرد.





روزنامه شهروند: تیم‌ملی والیبال ایران پس از صعود مقتدرانه به مسابقات المپیک ٢٠١٦ ریو، بلافاصله در لیگ جهانی این رشته شرکت کرد و نتیجه‌ای بهتر از هفتمی کسب نکرد. این درحالی است که خیلی‌ها انتظار داشتند ایران حداقل به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کند.

هفتمی ایران
تیم ایران در ٣ دور مرحله گروهی لیگ جهانی٩ مسابقه انجام داد که در مجموع موفق به کسب ٤ پیروزی مقابل تیم‌های بلغارستان، صربستان و آرژانتین شد. به‌طوری که ملی پوشان یک‌بار در برزیل، تیم آرژانتین را شکست دادند و یک بار هم در تهران. با تمام اینها شاگردان لوزانو نتوانستند راهی به دور فینال مسابقات پیدا کنند. ملی‌پوشان کشورمان در پایان دور گروهی در جدول ١٢ تیمی رقابت‌ها در مکان هفتم قرار گرفتند اما باید این موضوع را در نظر گرفت که لهستان با وجود این‌که در جدول پایین‌تر از ایران است اما  چون میزبان مرحله فینال این رقابت‌هاست، در پایان یکی از عناوین اول تا ششم را کسب می‌کند؛ بنابراین لهستان درنهایت بالاتر از ایران قرار می‌گیرد و ایران هشتم می‌شود. در پایان این مسابقات تیم‌های برزیل، صربستان، ایتالیا، آمریکا، فرانسه به همراه لهستان میزبان، راهی دور نهایی لیگ جهانی والیبال شدند. تیم‌های ایران، بلژیک، آرژانتین، لهستان، بلغارستان و استرالیا نیز به ترتیب در رده‌های هفتم تا دوازدهم قرار گرفتند.

خستگی بیش از حد
کارشناسان والیبال ایران دلیل اصلی نتایج نه چندان خوب تیم‌ملی را در این دوره از لیگ جهانی، خستگی بیش از حد می‌دانند. شاگردان لوزانو قبل از لیگ جهانی در کشور ژاپن یک دوره رقابت‌های فشرده در انتخابی المپیک را پشت‌سر گذاشتند و انرژی خود را در این مسابقات برای رسیدن به رویایی ٥٢ ساله ایرانیان گذاشتند. پس از صعود به المپیک تیم‌ملی بدون استراحت به برزیل رفت و وارد لیگ جهانی شد. حضور در صربستان برای دومین دور رقابت‌ها ملی‌پوشان را بیشتر خسته کرد و درنهایت آنها در تهران مقابل ٣ حریف خود قرار گرفتند که اگر فشار هواداران حاضر در آزادی نبود، چه بسا نمی‌توانستند دو پیروزی آخر را نیز به‌دست آورند. این درحالی است که گفته می‌شد لوزانو در لیگ جهانی به بازیکنانی که کمتر در ترکیب تیم بازی کردند، میدان می‌دهد اما این اتفاق رخ نداد و بازیکنان اصلی با شرایط بدنی نامناسب در رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

باقی ماندن در دسته اول
اتفاق خوب در لیگ جهانی برای ملی‌پوشان ایران، باقی ماندن در دسته اول مسابقات است. براساس قوانین گذشته‌ لیگ جهانی، استرالیا با قرار گرفتن در رده پایانی گروه اول‌سال آینده کارش را در دسته دوم آغاز خواهد کرد و ایران با کسب رتبه هفتم‌سال بعد نیز در این دسته به فعالیتش ادامه می‌دهد.

لوزانو:   این ٣ ماه، یکسال گذشت!
رائول لوزانو، سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران پس از پایان لیگ جهانی برای تیمش اینطور از مسابقات حرف زد:  «قبل از این‌که به ایران بیایم درباره تماشاگران و حال و هوای گرم این رشته شنیده بودم حالا ٣ روز این موضوع را حس کردم و خیلی خوشحالم. باید اشکالات تیم را برطرف کنیم. به‌خصوص در توپ‌های برگشتی و بلند باید کارایی تیم را بالا ببریم. در این نکته‌ای که اشاره شد در ژاپن بهتر از لیگ جهانی بودیم.» او ادامه داد: «از روزی که خودم بالای سر تیم آمدم، حدود ٩٠ روز گذشت اما برای من یک‌سال گذشته است. به خاطر تمرین زیاد و فشار و سفرهای زیاد. درنهایت از نتایجی که گرفتیم، خوشحالم و امیدوارم که در المپیک موفق باشیم.»

پیش به سوی المپیک
هرچه بود، رقابت‌های لیگ جهانی ٢٠١٦ والیبال برای تیم ایران تمام شد. ملی‌پوشان کشورمان از حالا باید به فکر رقابت‌های المپیک باشند تا بتوانند در نخستین حضور خود نتایج خوبی کسب کنند و رویاهای مردم ایران را تحقق سازند.








تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن