تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819273673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 2 پروژه در روستای دوشان سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اجرای 2 پروژه در روستای دوشان سنندج استان‌ها > کردستان - سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان گفت: دو پروژه احداث بلوار در ورودی دوشان به طول 1200 متر و احداث شبکه اصلی فاضلاب روستا به طول 2500 متر با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری روستا در سال جاری انجام می‌شود.

کوروش مرادی در گفتگو با خبرآنلاین کردستان با یادآوری برگزاری جلسه‌ای در محل دهیاری روستای دوشان اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد با هماهنگی دفتر امور روستایی 2 پروژه به انجام برسد. وی افزود: با توجه به نیاز دهیاری دوشان و مشکلات مردم در مورد فاضلاب و خیابان کشی و جدول گذاری معبر اصلی، قرار شد پروژه فاضلاب کشی یا هدایت اصلی فاضلاب به طول 2500 متر و پروژه معبر اصلی روستای دوشان شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت به متراژ 1500 متر اجرا شود. سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها، دهیاری دوشان مبلغ 500 میلیون تومان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به میزان 2 برابر این مبلغ، یعنی یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌دهند. وی با بیان اینکه این 2 طرح باید طی سال جاری به اتمام برسند، خاطرنشان کرد: به این ترتیب مشکل فاضلاب و همچنین تردد در معبر اصلی روستای دوشان حل می‌شود. مرادی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستاها و روستانشینان دارد و اجرای پروژه‌های مختلف نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

کلید واژه ها: استان کردستان -




یکشنبه 13 تیر 1395 - 10:55:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن