تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802504294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش رزمي، تأليف كتاب دفاع‌مقدس وغيره!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آموزش رزمي، تأليف كتاب دفاع‌مقدس وغيره!
چند وقت پيش كه به طور اتفاقي كليپ‌هاي آموزش رشته رزم‌آوران را نگاه مي‌كردم، در معرفي مربي آموزشي نام حجت‌الاسلام محمد‌مهدي لطيفي ديده مي‌شد. برايم جالب بود كه يك روحاني چطور مدارج رشته‌اي رزمي را طي كرده كه حالا به عنوان ...
نویسنده : داود جعفري 


چند وقت پيش كه به طور اتفاقي كليپ‌هاي آموزش رشته رزم‌آوران را نگاه مي‌كردم، در معرفي مربي آموزشي نام حجت‌الاسلام محمد‌مهدي لطيفي ديده مي‌شد. برايم جالب بود كه يك روحاني چطور مدارج رشته‌اي رزمي را طي كرده كه حالا به عنوان استاد مشغول فعاليت است. اما نكته جالب‌تر اينكه حاج‌آقا لطيفي آشناي يكي از دوستانمان در روابط عمومي سپاه تهران بزرگ از آب درآمد و از همين طريق با ايشان تماس گرفتيم. در اثناي گفت‌و‌گو مشخص شد حاج‌آقا مسئول حوزه نمايندگي ولي‌فقيه در ناحيه مقاومت الغدير تهران نيز است و با روحيه بسيجي كه دارد، علاوه بر اشتغال در رشته‌هاي رزمي، نويسنده چندين عنوان كتاب دفاع مقدسي است. لذا گفت‌و‌گوي ما با يك بسيجي همه فن حريف به جهت شناخت روحيه بسيجي در پيشرفت علمي و ورزشي‌اش را پيش رو داريد.
بيشتر خودتان را معرفي كنيد. چند وقت است كه عضو بسيج هستيد؟
من متولد سال 54 در همدانم و از وقتي كه خودم را شناختم بسيجي هستم. دقيق‌ترش از دوران راهنمايي وارد بسيج شدم و از همان زمان با اين نهاد انقلابي ارتباط داشتم تا اينكه سال 84 وارد سپاه و از قضا در نيروي مقاومت بسيج مشغول شدم و 10 سالي در استان كردستان خدمت مي‌كردم تا اينكه چند وقتي است به تهران منتقل شدم. اكنون مسئول حوزه نمايندگي ولي‌فقيه در ناحيه الغدير هستم. ضمناً مدرك كارشناسي فلسفه را در دانشگاه اخذ كردم و در حوزه علميه نيز فقه را تا سطح سه كه معادل كارشناسي ارشد است، ادامه داده‌ام.
در فضاي مجازي فيلم‌هاي آموزشي شما به عنوان يك استاد هنرهاي رزمي وجود دارد؟
بله، بنده حدود 20 سال است كه در رشته رزم‌آوران فعاليت مي‌كنم و اكنون مربي درجه2 اين رشته هستم. تا كنون شاگردان بسياري را تربيت كرده‌ام كه خيلي از آنها در سطح كشوري صاحب عنوان شده‌اند.
آموزش‌هاي شما شامل بچه‌هاي بسيج هم شده است؟
اصلا عمده شاگردان من را بسيجي‌ها تشكيل مي‌دهند. چه در همدان، ‌يا كردستان يا الان كه تهران هستم، افتخارم اين است كه بچه‌هاي بسيجي و پاسدار را آموزش مي‌دهم. به نظر من بسيجي نبايد تك بعدي باشد و بايد علاوه بر فعاليت‌هاي علمي و فرهنگي، خودش را از بعد جسمي هم ارتقا بدهد. بنابراين سعي مي‌كنم عمده شاگردانم را از بچه‌هاي بسيجي انتخاب كنم.
اشاره كرديد كه بسيجي نبايد تك بعدي باشد، گويا شما در زمينه تأليف كتاب‌هاي دفاع مقدسي هم فعال هستيد؟
بنده تا كنون 11 عنوان كتاب منتشر كرده‌‌ام كه در زمينه‌هاي تربيتي- آموزشي، ورزشي و دفاع مقدس هستند. يعني همه آن زمينه‌هايي كه خودم فعاليت دارم. به عنوان يك روحاني كتابي در خصوص مسائل تربيتي كودكان با عنوان «تربيت و فرزندان اسلامي» تأليف كرده‌ام. به عنوان يك مربي ورزشي كتاب «آموزش رزم‌آوران» را نوشته‌ام و به عنوان يك بسيجي و ايراني چهار كتاب در خصوص دفاع مقدس با عناوين «روايت عشق يك و دو»، «طليعه‌دار معرفت» و «پرستو‌هاي غريب» منتشر ساخته‌ام و به عنوان يك دوستدار و شيدايي ولايت، كتاب «آفتاب دل» را در خصوص سفر تاريخي مقام معظم رهبري به استان كردستان و خصوصاً شهر مريوان نوشتم.
در مورد كتاب‌هاي دفاع مقدسي‌تان بيشتر توضيح دهيد.
 اين كتاب‌ها مربوط به زماني است كه در كردستان حضور داشتم. روايت عشق يك و 2 در مورد خاطرات شهداي خطه كردستان است. پرستو‌هاي غريب نيز خاطرات بانوان پيشمرگ كرد مسلمان را در بردارد. زناني كه مظلومانه و بي‌ادعا جنگيدند و اكنون مطالب كمي از آنها در دست است. طليعه‌دار معرفت هم در مورد زندگي شهيد ماموستي مردوخي از مبارزان انقلابي است كه فعاليت‌هاي خود را از دوران انقلاب شروع كرده و تا زمان دفاع مقدس گسترش داده و همواره در خط نظام اسلامي بوده است. ايشان به دست ضد‌انقلاب ترور شد كه كتاب زندگينامه‌شان را در اولين كنگره شهداي كرد مسلمان رونمايي كرديم.
به عنوان يك بسيجي كه در ابعاد مختلف موفق هستيد، چه تعريفي از روحيه بسيجي داريد؟
شايد برخي فكر كنند كه بسيج مربوط و محدود به دفاع مقدس بود و اكنون هم بايد توقع كارهاي صرفاً نظامي از بسيجي‌ها داشته باشيم. اما به نظر من روح حاكم بر اين شجره طيبه انقلاب اسلامي ايجاب مي‌كند كه بسيجي‌ در همه عرصه و مسائل مختلف ورود كرده و كسب تجربه كند. همانطور كه در دفاع مقدس شاهد نبوغ و نوآوري‌هاي متعدد رزمندگان بوديم، اكنون هم بايد جوانان ما در برابر حربه‌هاي مختلف دشمن مقابله  و هرجا كه كشورمان احساس ضعف دارد ورود كنند. در اين خصوص روحيه خودباوري كه در بسيج وجود دارد مي‌تواند الگويي براي جوانان كشورمان باشد و با تأسي به همين روحيه و تبعيت از ولي‌فقيه مي‌توانيم بر همه مشكلات فائق آييم.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن