تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820673363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاج شکلاتی فندق و میوه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فاج شکلاتی فندق و میوه




شکلات, مغزها و میوه های خشک که ترکیبی کامل را تشکیل می دهند, همه با هم در این فاج شکلاتی فندق و میوه, ساده و آسان پیدا می گردند.





وب‌سایت آوای سلامتی: شکلات, مغزها و میوه های خشک که ترکیبی کامل را تشکیل می دهند, همه با هم در این فاج شکلاتی فندق و میوه , ساده و آسان پیدا می گردند.

مواد لازم:

شکلات خالص : 250 گرمکره : 2 قاشق غذاخوریشیر غلیظ شده : 4 قاشق غذاخوری پودر قند, الک شده : 3 پیمانه مغز فندق, خرد شده : نصف پیمانه کشمش طلایی : 50 گرم

فاج شکلاتی فندق و میوه



طرز تهیه:

1. قالب کیک مربع شکل به اندازه 20 سانتیمتر را کمی چرب نمایید.

2. شکلات را به قطعات کوچک تقسیم نمایید و همراه با شیر غلیظ شده و کره داخل کاسه ای بریزید . کاسه را روی تابه حاوی آب نیم جوش قرار دهید و مدام مواد داخل آن را هم بزنید تا شکلات و کره کاملا آب گردند و مواد با هم ترکیب گردند.

3. کاسه را از روی حرارت بردارید و پودر قند را به تدریج اضافه نمایید . فندق و کشمش طلایی را به مخلوط اضافه نمایید . مخلوط را داخل قالبی که از قبل آماده نموده اید بریزید و فشار دهید و سطح آن را صاف و یکدست نمایید. سپس بگذارید تا خنک و سفت شود.

4. فاج آماده شده را از قالب خارج نموده و روی تخته بگذارید. آن را به شکل مربع برش دهید و داخل قالب کاغذی شیرینی بگذارید و تا قبل از سرو آنها را خنک نگه دارید.

توصیه سرآشپز :

در دستور فاج شکلاتی فندق و میوه فقط به مغز فتدق اشاره شده ولی شما می توانید از مغز بادام, مغز پسته, گردو و یا بادام هندی نیز استفاده نمایید.







تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن