تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820300730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کورتوا درگیری با ویلموتس را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کورتوا درگیری با ویلموتس را تکذیب کرد
سنگربان تیم ملی بلژیک هرگونه درگیری با سرمربی تیم ملی این کشور را تکذیب کرد.

کورتوا درگیری با ویلموتس را تکذیب کرد
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیبو کورتوا دروازه بان تیم ملی بلژیک گزارش های منتشر شده درباره درگیری خود  با مارک  ویلموتس پس از شکست مقابل  ایتالیا را تکذیب کرد.


گزارش ها حاکی از آن بود که دروازه بان باشگاه  چلسی پس از شکست 2-0 بلژیک مقابل ایتالیا با سرمربی تیم ملی کشورش درگیر شده و تاکتیک او را مورد انتقاد قرار داده است.


با این حال، کورتوا بعد از ظهر جمعه پیش از مسابقه مهم روز شنبه بلژیک با جمهوری ایرلند در بوردو در گفتگو با رسانه این موضوع را تکذیب کرد.


 کورتوا گفت: من بعد از بازی بود کمی ناراحت بودم شاید  در آن بازی ما آنچه که باید انجام می دادیم ندادیم. اما ما باید از آن بازی درس های  لازم را یاد بگیریم.بحث من انتقاد سازنده بود و ما بر روی آن به عنوان یک تیم کار کرده ایم،و ما فردا به عنوان یک تیم نیازمند کسب نتیجه مثبت هستیم.


ویلموتس در واکنش به این موضوع اظهارنظر تند را در فوتبال امری عادی تلقی کرد وگفت:من نظراتم را به بازیکنان گفتم،پس از آن آنها  هم نظرات خود را بیان کردند و بعد ما تمرین کردیم.این امر در فوتبال طبیعی است. 


علاوه بر این گفته می شود مارک ویلموتس کنترل تیم را از دست داده و کنترلی بر رختکن ندارد،اما او این مسئله را نیز تکذیب کرد و گفت:من مسئول تیم هستم و تصمیم گیری با من است.





۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن