تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوپ پیاز فرانسوی با پنیر پیتزای خوشمزه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سوپ پیاز فرانسوی با پنیر پیتزای خوشمزه




سوپ پیاز یکی از سوپ‌های معروف فرانسوی‌هاست. این سوپ طعم متفاوت و بی‌نظیری دارد؛ مخصوصا وقتی با پنیر پخته شود.





مجله آشپزی مثبت: سوپ پیاز یکی از سوپ‌های معروف فرانسوی‌هاست. این سوپ طعم متفاوت و بی‌نظیری دارد؛ مخصوصا وقتی با پنیر پخته شود.

مواد لازم برای 2 نفر

1 عدد پیاز1 و 1/2 ق س کره1 و 1/2 ق س روغن‌زیتون2 ق چ نعنای خرد شده1 ق س آرد2 حبه سیر خرد شده2 پیمانه آب مرغ1 ق س رب گوجه‌فرنگیبه میزان لازم نمک و فلفل1/2 پیمانه پنیرموتزارلای خرد شده4 ورقه پنیر پیتزا1 عدد نان باگترزماری جهت تزیین

سوپ پیاز فرانسوی



طرز تهیه:

1. ابتدا پیاز را پوست بگیرید و آن را به‌صورت حلقه‌های نازک خرد کنید. یک قابلمه مناسب را روی حرارت قرار دهید. کره و روغن‌زیتون را داخل آن بریزید، سپس پیازها را داخل آن سرخ کنید. آن را خوب تفت دهید تا کاملا نرم و طلایی شود.

2. در این مرحله آرد را اضافه کرده و به تفت دادن ادامه دهید. بعد از 3-2 دقیقه سیرهای خرد شده را اضافه کرده و حدود يک دقیقه تفت دهید. رب گوجه‌فرنگی را در 4/1 پیمانه آب داغ حل کنید، سپس آن را داخل قابلمه بریزید. به‌آرامی هم بزنید تا مایه غلیظ شود، آب مرغ را اضافه کرده و صبر کنید تا جوش بیاید. نعنای خرد شده و به مقدار لازم نمک و فلفل هم اضافه کنید. صبر کنید تا سوپ غلیظ شود.

3. در این میان نان را آماده کنید. به این صورت که آن را به‌صورت مکعب‌های کوچک خرد کنید، سپس تکه​هاي را در یک تابه کمی تفت دهید تا طلایی شوند.

4. فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید. دو عدد ظرف مناسب انتخاب کنید و سوپ را داخل آنها بریزید. تکه‌های پنیر را داخل سوپ و  تکه‌های برشته شده نان را هم روی سوپ قرار دهید. دو ورقه پنیر روی هرکدام از ظرف‌ها بگذاريد.

5. ظرف‌ها را به مدت یک دقیقه داخل فر قرار دهید تا پنیرها کاملا آب شده و شروع به طلایی شدن بکنند. بعدازآنکه ظرف‌ها را از فر درآوردید، آنها را با مقداری رزماری تزیین کرده ، سرو کنید.







تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن