تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان نشست مشترک سران قوا در بهارستان


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رئیس جمهور در پایان نشست مشترک سران سه قوه به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امسال باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم و این یکی از اهداف ماست.

به گزارش تراز ،نشست مشترک سران قوا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. پس از پایان نشست، رؤسای قوای سه گانه در جمع خبرنگاران حضور یافتند و رئیس جمهور به نمایندگی از سران دو قوه دیگر به جمع بندی محورهای مورد بحث در این نشست مشترک پرداخت. 
 
آقای روحانی در ابتدای سخنان خود گفت: امروز خداوند توفیق داد در مجلس جدید رؤسای سه قوه جلسه مشترکی داشته باشند و من به نمایندگان مجلس تبریک عرض می کنم به خاطر آغاز مسئولیت سخت و حساس برای قانونگذاری و نظارت و همچنین به آقای لاریجانی به خاطر ریاست مجلس دهم تبریک می گویم. 
 
رئیس جمهور افزود: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی های بیشتر و همچنین تمرکز بیشتر برای اهدافی که برای آن اهداف مردم به ما رای دادند، به رفع معضلات و مشکلات مادی و معنوی مردم و همچنین جامعه بپردازیم. 
 
وی همچنین گفت: در این جلسه مشترک بحث های متنوع و مختلفی مطرح شد که یکی از این بحث ها موضوع فضای بعد از برجام بود که ملت ما با رهنمودهای رهبری به یک توافق حایز اهمیت دست یافت . 
 
رئیس جمهور افزود: ما امروز در پسابرجام هستیم و باید از فضای به وجود آمده حداکثر استفاده را ببریم . 
 
آقای روحانی گفت: خواست سران قوا از رسانه ها این است که فضای نشاط و امید در جامعه بیشتر شود تا بتوانیم از استعدادها و ظرفیت هایمان برای توسعه و رشد و همچنین اشتغال جوانان عزیز استفاده کنیم.
 
رئیس جمهور اظهار داشت: رسانه‌ها باید فضای امید را در جامعه ایجاد کنند و اگر نقص کوچکی در یک منطقه کوچک وجود داشت همان مسئله را به کل جامعه تعمیم ندهند.
 
آقای روحانی گفت: نباید ذهن مردم را برای مسائل جزیی مشغول کنیم.
 
رئیس جمهور همچنین به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در سال جاری باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم و این یکی از اهداف ماست.
 
وی گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند یک بخش اقتدار کشور به اقتدار اقتصادی و علمی بستگی دارد.
 
آقای روحانی افزود: ما می توانیم از این فضای بعد از برجام استفاده کنیم و برخی از وزارتخانه ها در این زمینه مسئولیت های سنگین تری دارند.
 
رئیس جمهور گفت: یکی از این وزارتخانه ها وزارت نفت است و در بخشی از جلسه سران سه قوه امروز وزیر نفت نیز حضور یافت و گزارشی درخصوص کارهایی که می شود در این حوزه از این فضا استفاده کرد ارائه داد.
 
آقای روحانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه ششم توسعه کشور اشاره کرد و افزود: همان لایحه دولت دوباره مورد تاکید قرار گرفت که البته اصلاحاتی نیاز دارد که باید نمایندگان آن را انجام دهند.
 
وی گفت: در این جلسه همچنین اوضاع منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
 
رئیس جمهور افزود: در حال حاضر اوضاع منطقه اوضاع مناسبی نیست و متأسفانه در ماه مبارک رمضان که باید برای میهمانان خدا در عراق، سوریه و یمن ماه امنی باشد متأسفانه کشتارها ادامه دارد و تروریست ها به جنایات خود ادامه می دهند.



منبع: صدا و سیما







زمانبندی انتشار: 26 خرداد 1395 - 15:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن