تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر اشتباه گشايش ۱۰۰۰ ال‌‌سي در روز اول برجام، كار رئیس اتاق بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خبر اشتباه گشايش ۱۰۰۰ ال‌‌سي در روز اول برجام، كار رئیس اتاق بود
يك عضو اتاق بازرگاني ايران با انتقاد از عملكرد اتاق گفت: در اتاق حقوق‌ها بسيار بالاست، افراد نيز هر يك خويشاوندان خود را بر سر كار آورده‌اند كه اكثر اين افراد نيز از بخش دولتي وارد اتاق شده‌اند.
پرويز حسابي عضو اتاق بازرگاني در گفت‌وگو با «نسيم آنلاين» در رابطه با عملكرد اتاق بازرگاني در دوره رياست محسن جلال‌پور بر اتاق بازرگاني بيان داشت: براي همه آشكار است كه آقاي محسن جلال‌پور كلاً در راستاي دولت حركت مي‌كند، در روزهاي اول پسابرجام بود كه ايشان مطلبي خلاف واقع در مورد گشايش اعتبار را به آقاي جهانگيري معاون اول رئيس‌جمهور گفتند، معاون اول نيز بدون مطالعه، مطلب را به آقاي رئيس‌جمهور منتقل كردند و به اين ترتيب آقاي روحاني نيز يك روز پس از برجام اعلام كردند كه 1000 ال‌سي گشايش يافته است. وي ادامه داد: اين جمله در حالي گفته شد كه شب جمعه لغو تحريم‌ها صورت گرفت و امكان گشايش ال‌سي به دليل همزمان شدن با روزهاي شنبه و يك‌شنبه كه روزهاي تعطيل در اروپاست وجود نداشت. حسابي تصريح كرد: چند روز بعد هم آقاي جلال‌پور پشت تريبون رسانه ملي نشست و بيان داشت كه شنبه و يك شنبه بانك‌هاي اروپا باز هستند. اين جمله آيا توهين به آگاهي و دانش تمامي فعالان اقتصادي و مردم نيست؟

وي ادامه داد: در حقيقت تفكرات آقاي جلال‌‌پور دولتي است و دولتي مي‌انديشد و خط فكري دولت را در اتاق پياده مي‌كند، با اين اوصاف مي‌توان حدس زد كه چه بر سر اتاق آمده و خواهد آمد. اين نوع پشتوانه فكري مانند سم مهلكي براي بخش خصوصي عمل مي‌كند. اين فعال اقتصادي افزود: متأسفانه در اتاق حقوق‌ها بسيار بالاست، افراد نيز هر يك خويشاوندان خود را بر سر كار آورده‌اند كه اكثر اين افراد نيز از بخش دولتي وارد اتاق شده‌اند، حتي كارمندان نيز از بخش دولتي آمده‌اند.
حسابي گفت: در حوزه مالياتي و حل كارهاي مربوط به آن در اتاق بازرگاني از افرادي كه كارت بازرگاني دارند حساب و كتاب‌هايي كشيده مي‌شود و پول‌هايي را علي‌الحساب از فرد مي‌گيرند كه هيچ گونه پشتوانه درستي ندارد.




تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن