تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقانلو:از حالا باید به فکر المپیک 2020 باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مقانلو:از حالا باید به فکر المپیک 2020 باشیم
مقانلو:از حالا باید به فکر المپیک 2020 باشیم بیژن مقانلو می‌گوید آخرین رقابت پیش از المپیک به خوبی سپری شد و نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران را بیشتر دیدیم.


به گزارش فرهنگ نیوز، تیم ملی تکواندوی ایران با حضور چهار نماینده المپیکی در تورنمنت تکواندوی یونان حضور داشت و تکواندوکاران ایران آخرین مسابقه پیش از المپیک را سپری کردند. نمایندگان ایران در این رقابت‌ها با اقتدار توانستند به چهار مدال طلا و یک نقره دست یابند.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در خصوص تورنمنت بین المللی یونان، اظهار کرد: آخرین رقابت قبل از حضور در المپیک بود و آنهایی که شانس در المپیک دارند آمده بودند که خود را ارزیابی کنند. حریفان ما خوب بودند و بیشتر آنهایی حضور داشتند که در المپیک هم خواهند بود و برای کسب آمادگی آمده بودند. تیم ما هم برای آمادگی بیشتر و بازخورد مناسب در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

مقانلو افزود: بازیکنان ما خوب بودند و از عملکردشان راضی هستم. در این مسابقات ضعف ها و اشتباهات را دیدیم که باید برای برطرف کردن آنها گام برداریم. نقاط قوت را نیز باید تقویت کنیم. بازخورد ایده‌آلی گرفتیم.

وی با بیان این که باید از حالا برای المپیک 2020 برنامه ریزی کنیم، خاطر نشان کرد: از حالا برخی تیم ها آماده حضور در المپیک 2020 می شوند ما نیز سعی داریم رنکینگ تکواندوکاران‌مان را افزایش دهیم تا در المپیک 2020 هم نمایندگان خوبی داشته باشیم. برای المپیک ریو نیز در هر وزن نفرات دومی را داریم که در هر صورت مصدومیت احتمال تکواندوکاران دیگری را بتوانیم اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان این که شروع مجدد اردوها مشخص نیست، تصریح کرد: بعد از بازگشت به ایران استراحت کوتاه مدت خواهیم داشت و در سریع ترین زمان ممکن اردو را از سر می‌گیریم و دیگر مسابقه ای تا المپیک نداریم و تمرینات سخت را در اردوها پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم تکواندوکاران نسبت به گذشته تکمیل تر شوند. طوری برنامه ریزی کرده‌ایم که نمایندگان ایران در المپیک در اوج باشند. قدم به قدم می رویم جلو تا در المپیک نتیجه مطلوب بگیریم.

منبع: ایسنا


95/3/23 - 09:18 - 2016-6-12 09:18:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن