تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819394614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چای مخصوص برای دل دردهای پس از افطار


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: افراد روزه دار برای رفع نفخ پس از افطار می توانند چای مخصوصی را تهیه کنند و بنوشند.
 پس از افطارافطار زمان جمع شدن خانواده دور سفره برای خوردن غذاهای لذیذ پس از یک روز روزه داری است، بوی غذایی که در خانه پیچیده افراد را به تست کردن از همه انواع غذاهای لذیذ و چرب تحریک می کند که غالبا نیز با سرعت همراه است و پس از آن فرد سریعا احساس سیری ونفخ می کند.فرد پس از آن احساس سیری و نفخ می کند و زمان باقیمانده شب را باید با درد شکم طی کند، برای خلاص شدن از آن می توان چای خاصی را جهت رفع گازهای معده تهیه ومصرف کرد.برای تهیه این چای فقط به مقدارکمی برگ نعناع تازه ، یک قاشق کوچک دانه گیاه رازیانه ویک قاشق غذاخوری بابونه نیاز است.این مواد را با نیم لیترآب در قوری چای بریزید و ده دقیقه بر شعله ملایم آتش بگذارید.پس از آماده شدن ، پنج دقیقه صبر کنید و سپس آن را از صافی رد کنید و بنوشید.نعناع در فعال ساختن عملیات هضم ، بابونه در تسکین دردهای معده و سوختن چربی ها کمک می کند.رازیانه نیز از جمع شدن چربی در بدن جلوگیری کرده و پیش از جمع شدن آن در بدن آن را می سوزاند.
العالم مطالب مرتبط:برای پس از افطار این نوشیدنی را فراموش نکنیددلیل افزایش تپش قلب پس از افطارروزه داران پس از افطار 8 تا 12 لیوان آب بنوشندبلیت‌های سینما پس از افطار نیم‌ بها می‌شوداز افطار تا سحر چه بخوريم؟
مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


دیگه وقتشه جلوی ریزش موهات رو بگیری!!!


راز داشتن ابروهای زیبا + تصاویر


اندامی زیبا و لاغر داشته باشید





شنبه 22 خرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن