تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802739024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت دومین شهرک صنعتی آب معدنی کشور/ صادرات آب معدنی کوهرنگ


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: کویتی ها آب معدنی زردکوه را می نوشند؛
فعالیت دومین شهرک صنعتی آب معدنی کشور/ صادرات آب معدنی کوهرنگ

آب معدنی


شناسهٔ خبر: 3682413 - شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
استانها > چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- دومین شهرک صنعتی آب معدنی کشور با راه اندازی نخستین واحد تولیدی آب معدنی در این شهرک صنعتی و صادرات آب معدنی به کشور کویت فعال شد. خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: استان چهارمحال و بختیاری ازجمله مناطق کوهستانی فلات مرکزی ایران محسوب می‌شود که دارای منابع آب ارزشمند و رودخانه و چشمه و قنات‌های بسیاری است و می‌توان آن‌ها را منابع آبی معدنی به شمار آورد. این استان کوهستانی بوده و دارای بارش‌های قابل‌توجه برف در زمستان است که به‌واسطه داشتن شرایط توپوگرافی و خاص و بارش‌های قابل‌توجه بیش از ۹۰۰ چشمه دارد. بسیاری از این چشمه ها با توجه با بررسی‌ها و انجام آزمایش‌ها، بهترین آب‌های معدنی کشور  شناخته‌شده‌اند. در استان چهارمحال و بختیاری یک شهرک صنعتی آب‌معدنی چند سالی است در حال ساخت است و یکی از بهترین آب‌معدنی های کشور در این شهرک بسته‌بندی و وارد بازار می شود. آب این شهرک صنعتی از چشمه دیمه تأمین می‌شود که به گفته برخی کارشناسان بهترین آب‌معدنی جهان به شمار می‌رود. چشمه دیمه یکی از بزرگ‌ترین چشمه‌های کشور و یکی از سرچشمه‌های اصلی زاینده‌رود به شمار می‌رود که در کنار روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ قرار دارد.

چشمه دیمه در حال حاضر در استان اردبیل یک شهرک تخصصی بسته‌بندی آب‌معدنی وجود دارد که دومین شهرک تخصصی صنعتی آب‌معدنی در چهارمحال و بختیاری واقع‌شده است. نخستین واحد این شهرک صنعتی تخصصی آب‌معدنی راه‌اندازی شده است و آب‌های بسته‌بندی‌شده این واحد صنعتی به‌واسطه کیفیت بالا به کشور کویت صادر می‌شود و در حال حاضر در کشور توزیع نمی‌شودمدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: شهرک صنعتی آب‌معدنی چهارمحال و بختیاری دومین شهرک صنعتی تخصصی آب‌معدنی کشور است که در شهرستان کوهرنگ در حال ساخت است. نعیم امامی افزود: این شهرک صنعتی در کنار چشمه دیمه قرار دارد و آب چشمه با پمپ به شهرک صنعتی انتقال داده می‌شود. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ابتدا باوجوداینکه زیرساخت‌ها باهمت مدیران گذشته در این شهرک صنعتی ایجادشده بود، متأسفانه هیچ سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری وارد این شهرک نشده بود. وی ادامه داد:با تلاش‌های بسیار سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرک جذب شدند و زمینه برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی بسته‌بندی آب‌معدنی در این شهرک فراهم شد. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: نخستین واحد این شهرک صنعتی تخصصی آب‌معدنی راه‌اندازی شده است و آب‌های بسته‌بندی‌شده این واحد صنعتی به‌واسطه کیفیت بالا به کشور کویت صادر می‌شود و در حال حاضر در کشور توزیع نمی‌شود. وی بیان کرد: دو واحد صنعتی بسته‌بندی آب‌معدنی نیز در این شهرک تا پایان سال و اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: هم‌اکنون مجوزهای دیگری نیز در این شهرک آب‌معدنی صادرشده است و این شهرک آب‌معدنی طی سال‌های آینده به یکی از مهم‌ترین مناطق صنعتی کشور تبدیل خواهد شد. وی تأکید کرد: با توسعه این شهرک صنعتی آب‌معدنی، استان چهارمحال و بختیاری به یکی از استان‌های برتر کشور در بخش تولید و صادرات آب‌معدنی تبدیل خواهد شد. راه‌اندازی شهرک صنعتی آب‌معدنی کوهرنگ نقش مهمی در توسعه این منطقه دارد و باید زمینه جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرک تخصصی آب‌معدنی فراهم شود بخشدار مرکزی کوهرنگ نیز در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: شهرستان کوهرنگ یکی از شهرستان‌های دارای منابع فراوان آب است که آب‌های موجود در این شهرستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. فرزاد حسینی بیان کرد: توسعه واحدهای صنعتی آب‌معدنی در این منطقه موجب ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم منطقه می‌شود. وی تأکید کرد: راه‌اندازی شهرک صنعتی آب‌معدنی کوهرنگ نقش مهمی در توسعه این منطقه دارد و باید زمینه جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرک تخصصی آب‌معدنی فراهم شود. بخشدار مرکزی کوهرنگ ادامه داد: راه‌اندازی شهرک صنعتی تخصصی آب‌معدنی نقش مهمی در توسعه صنعتی منطقه کوهرنگ خواهد داشت و موجب ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم می‌شود. بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های هر استانی می تواند زمینه توسعه هر استان را فراهم کند که وجود آب معدنی در استان چهارمحال و بختیاری یکی از ظرفیت های این استان به شمار می رود. راه اندازی شهرک تخصصی بسته بندی آب معدنی در این استان به همت مدیران گذشته و فعلی در این استان یکی از اقدامات ارزنده در بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های استان است که آینده بسیاری خوبی را برای استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان محروم کوهرنگ رقم خواهد زد. افزایش درآمد و اشتغال و زمینه توسعه دیگر بخش ها را می تواند از برکات راه اندازی شهرک صنعتی آب معدنی در این منطقه بر شمرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن