تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819475308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه فرهنگي
مستند "درباره كيومرث پوراحمد" ساخته سجاد آويني و اردلان عاشوري سه‌شنبه 28 خرداد ساعت 18 در خانه هنرمندان ايران به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين برنامه از سوي انجمن تهيه‌كنندگان سينماي مستند ايران و با همكاري خانه هنرمندان برپا و پس از نمايش فيلم جلسه نقد و بررسي برگزار مي‌شود.

اين مستند روايتي از زندگي و فيلم‌هاي كيومرث پوراحمد است كه ساخت آن از زمستان 83 آغاز شده و به سه روايت موازي مي‌پردازد: كودكي پوراحمد در اصفهان، آشنايي فيلمساز با سينما و طرح پرسش‌هايي درباره سينماي معاصر ايران، سانسور، بازيگران و كارگردانان سينما.

همچنين در اين مستند مجموعه تلويزيوني "آيندگان" كه پوراحمد سالها قبل ساخته بررسي مي‌شود. اين مستند اولين بار 19 دي ماه در مراسم بزرگداشت اين فيلمساز در خانه هنرمندان به نمايش درآمد. سجاد آويني تاكنون 12 فيلم كوتاه و يك فيلم بلند ساخته است.

- فيلم‌هاي كوتاه "باز باد در گندمزارها مي‌پيچد" ساخته اسماعيل يوسفي رادمندي و "دست سياه، نان سفيد" ساخته جواد مزدآبادي چهارشنبه 29 خرداد ساعت 30/17 در برنامه هفتگي باشگاه فيلم كوتاه در خانه هنرمندان به نمايش درمي‌آيند. حضور در اين برنامه براي عموم آزاد و رايگان است.

مزدآبادي به خاطر ساخت مستند "دست سياه، نان سفيد" موفق به دريافت جايزه بزرگ شهيد آويني شد. فيلم‌هاي مستند "لبخند" و "روزي مثل هيچ روز" و مجموعه‌هاي تلويزيوني "آدمخوار" و "از ما بهترون" از ديگر ساخته‌هاي اين كارگردان هستند.

- فيلم كوتاه "راه گذر" ساخته منوچهر فتاحي به عنوان تنها فيلم ايراني به بخش pano, mion جشنواره بين‌المللي "اينجان كره جنوبي" راه يافت. سومين دوره اين جشنواره تازه تأسيس 15 تا 22 مردادماه در مركز تكنولوژي اينجان برگزار مي‌شود.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن