تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820093069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ خرید تضمینی چای اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نرخ خرید تضمینی چای اعلام شد
در حالیکه حدود دو ماه از برداشت برگ سبز چای می‌گذرد و چایکاران محصول‌شان را به دولت به صورت تضمینی می‌فروشند، بالاخره نرخ خرید تضمینی این محصول اعلام شد.
کد خبر: ۵۹۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ - 09 June 2016


در حالیکه حدود دو ماه از برداشت برگ سبز چای می‌گذرد و چایکاران محصول‌شان را به دولت به صورت تضمینی می‌فروشند، بالاخره نرخ خرید تضمینی این محصول اعلام شد.محمدولی روزبهان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای امسال، تصویب و ابلاغ شد که بر اساس آن هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک با 12 درصد افزایش به 2441.7 ریال و هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه دو با 13 درصد افزایش قیمت به 1367 تومان رسیده است. وی افزود: از ابتدای فصل برداشت تاکنون  41 هزار و 500 تن برگ سبز چای به ارزش 88 میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد که 74 درصد آن درجه یک و 26 درصد درجه دو بود. رییس سازمان چای ادامه داد: تاکنون حدود 21.5 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است. به گفته روزبهان، در آینده نزدیک با تامین اعتبار مابقی مطالبات چایکاران نیز پرداخت می‌شود که البته همواره بخشی از مطالبات باقی می‌ماند، چرا که به تازگی قانون بودجه تصویب و اجرایی شده و برای تامین اعتبار به زمان نیاز داریم.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن