تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکلیف مطالبات مالی بازیکنان باشگاه یاسین پیشرو مشخص شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در گفتگو با مهر:
تکلیف مطالبات مالی بازیکنان باشگاه یاسین پیشرو مشخص شود

سید مهدی غیاثی


شناسهٔ خبر: 3680492 - چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
استانها > قم

قم - سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم خواستار تعیین تکلیف مطالبات مالی بازیکنان و کادر فنی این تیم شد. سید مهدی غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۵۰ درصد از مبالغ قراردادهای بازیکنان و کادر تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در لیگ برتر فوتسال پرداخت نشده است و فرصت کمی نیز تا آغاز لیگ برتر بر اساس برنامه اعلامی کمیته فوتسال وجود دارد.

وی افزود: همین مسئله، یک تبلیغ منفی برای تیمی است که باید برای فصل جدید بازیکن جذب کند و قرارداد  بازیکنان مدنظرش از فصل گذشته را تمدید کند و بدحسابی مالی مانع از تمایل بازیکنان جدید به پیوستن به یاسین پیشرو است.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: فرصت کمی تا آغاز فصل جدید باقی مانده و در حالت استاندارد باید از حالا تمرینات بدنسازی خود را آغاز کنیم و تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد باید دوره پیش فصل خوبی را پشت سر بگذارد اما ما همیشه در این زمینه مشکل داشته‌ایم.

غیاثی بیان داشت: سال گذشته هم ما با همین مشکل مواجه بودیم. در چند بازی نتایج خوبی گرفتیم اما ناگهان در بازی با مقاومت البرز به شدت از نظر بدنی افت کردیم و بهترین بازیکن ما در آن بازی بدترین بازی‌اش را انجام داد.

وی عنوان کرد: تیمی که از نظر بدنی آماده نیست اگر نتایج خوبی هم بگیرد آن نتایج مقطعی است و به نتایج خوب در چند بازی هم نمی‌توان دلخوش کرد زیرا آن تیم از نظر بدنی مشکل دارد و این مشکل دیر یا زود در خلال فصل خود را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: امیدوارم باشگاه یاسین پیشرو هر چه سریع‌تر اقدام به تسویه حساب با بازیکنانش کند و بازیکنی که قراردادش ۲۵ میلیون تومان بوده و بارها آسیب دیده و پس از یک فصل نیمی از قراردادش را دریافت کرده به چه امیدی تمرین کند و انگیزه داشته باشد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن