تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در کردستان: دشمنی غرب با اصل اسلام است نه با شیعه یا سنی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نماینده ولی فقیه در کردستان: دشمنی غرب با اصل اسلام است نه با شیعه یا سنی استان‌ها > کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنی غرب با اصل اسلام است نه با شیعه یا سنی و با توجه به توطئه های متعدد غرب و اسرائیل برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان، دیگر عاقلانه و منطقی نیست که مسلمانان با هم درگیر شوند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی در دیدار طلاب و اعضای شورای شهر کامیاران با تسلیت ایام رحلت حضرت امام (ره) اظهار کرد: یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که عزت و توفیقات کشور و وحدت و اخوت مذاهب را مدیون ایشان هستیم گرامی می داریم.
وی گفت: امام خمینی (ره) منشاء همه خیرات و برکات انقلاب بودند که با به ثمر رسیدن انقلاب زمینه برای ایجاد حکومت دینی که در واقع مبنا قرار دادن دین در همه شئون است را فراهم شد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران که توسط حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت توانست زمینه ای را فراهم سازد که بسیاری از شهدا و اولیا خدا به درجاتی که می بایست برسند رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) بستری فراهم کرد که همه ما بتوانیم آزادانه به دستورات دین عمل کنیم و به ترویج دین در جهان کمک و در جهت اعتلای کلمه الله تلاش کنیم.
آیت الله حسینی شاهرودی به وجود دو ابرقدرت شرق و غرب قبل از انقلاب، اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب دنیا توسط دو ابرقدرت تقسیم شده بود و در این تقسیمات برای خدا و دین سهمی وجود نداشت و با آنها مبارزه می شد.
وی گفت: بعد از آمدن امام خمینی (ره) همه معادلات در جهان تغیر کرد و تمدن مادی غرب شروع به ستیز با تمدن اسلامی کرد که این ستیز ناشی از ترس آنها از تمدن و فرهنگ اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان به رشد اسلامگرایی در جهان و خصوصا در بین جوانان اشاره کرد و گفت: مستکبران در حال عقب نشینی هستند و فرهنگ و تمدن اسلامی در دنیا و خصوصا در بین جوانان در حال رشد و توسعه است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنی غرب با اصل اسلام است نه با شیعه یا سنی و با توجه به توطئه های متعدد غرب و اسرائیل برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان، دیگر عاقلانه و منطقی نیست که مسلمانان با هم درگیر شوند.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه شکاف و تفرقه در جهان اسلام تنها هدف اسرائیل و غرب است، افزود: ایجاد درگیری و شکاف که مهمترین برنامه و هدف غربی ها و اسرائیل در جوامع اسلامی است به این دلیل است که آنها از ناحیه اسلام و فرهنگ ناب اسلامی احساس خطر می کنند و می دانند اسلام تمام منافع مادی آنها را از بین خواهد برد.
وی به پیش بینی امام خمینی(ره) در مورد فروپاشی شوروی اشاره کرد و افزود: تمدن غربی و مادی گرایانه غرب محکوم به شکست است زیرا در مقابل خدا ایستاده اند و این موضوع را امام خمینی(ره) سال ها قبل هم در خصوص شوروی فرموده بودند.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: غرب با تمام امکاناتی که دارد در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران به زانو درآمده و توان ایستادگی و مقابله را ندارد و دشمنی آنها هم به دلیل این خواری و ناتوانی می باشد.
وی گفت: دین اسلام، دینی فراگیر است که تمام زوایای زندگی بشر را پوشش می دهد و این دین در دنیا مشتاقان زیادی دارد که به همین منظور باید حوزه های علمیه مدارس علوم دینی گسترش، تبلیغ و توسعه بیشتری بیابد.
آیت الله حسینی شاهرودی به رسالت خطیر حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: تربیت طلاب و نیروهای مومن و انقلابی از وظایف حوزه های علمیه است و اکنون اسلام به نیروهای بیشتری نیاز دارد که بتواند با دشمنی ها و تفرقه افکنی های غرب مقابله کند.
وی به امکانات گسترده و متعدد غرب در ترویج دین گریزی اشاره کرد و افزود: دنیای غرب از گروه های تکفیری و امکانات متعدد تبلیغی برای ترویج دین گریزی در بین جوانان استفاده می کند.
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: داعش و گروه های تکفیری ساخته دست غرب و اسرائیل هستند که از طریق آنها بتوانند با رشد اسلام و اسلامگرایی در جهان مبارزه کنند.
وی گفت: امام خمینی(ره) برای مقابله با دشمنان به بازسازی کشور در همه ابعاد توجه داشتند و قدرتمند بودن در همه ابعاد لازم است تا بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

کلید واژه ها: استان کردستان -




پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 13:13:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن