تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده باش مدیریت بحران در بیست وهفتمین سالگرد ارتحال امام(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز:
آماده باش مدیریت بحران در بیست وهفتمین سالگرد ارتحال امام(ره)

معاون امور آمادگی و مقابله گفت: نشست نهایی با دستگاه های خدمت رسان به زائران بیست و هفتمین بزرگداشت امام راحل و بازدید میدانی از محل های ارائه خدمات جهت ارزیابی و کنترل نهایی به ریاست اسماعیل نجار فردا برگزار می شود.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ، در جلسه هماهنگی دستگاه های خدمت رسان بیست و هفتمین بزرگداشت امام راحل در محل دفتر معاون امور آمادگی و مقابله گزارشی از اقدامات انجام شده هر دستگاه ارائه شد. اکبرپور، معاون امور آمادگی و مقابله گفت: این جلسه امسال به منظور هماهنگی و دسترسی به نمایندگان کارگروه های مسئول در امر برگزاری مراسم شبکه رادیویی توسط سازمان مدیریت بحران کشور تهیه و در اختیار نمایندگان قرار گرفته است. وی افزود: حضور سازمان مدیریت بحران کشور در این مراسم از منظر آمادگی و مقابله است چراکه با وجود اجتماع بیش از یک میلیون نفری مواجه هستیم و بر اساس کارگروه ها به عنوان نمایندگان وزارت خانه متبوع در حالت آماده باش به سر می برند تا درصورت بروز حوادث احتمالی غافلگیر نشویم. معاون امور آمادگی و مقابله تصریح کرد: انتظار می رود شهروندان تهرانی و زائران با رعایت نظم، بهداشت و همکاری با عوامل اجرایی و خدمت رسان میزبان خوبی برای مهمانان داخلی و خارجی باشیم تا برگ زرین دیگری بر نظام اسلامی بیافزاییم. این نشست با حضور نمایندگان حوزه های بهداشت و درمان، حمل و نقل و ترافیک، تامین سوخت، اطلاع رسانی، مخابرات، انتظامی و اجتماعی برگزار شد.
[ مشاهده متن کامل خبر آماده باش مدیریت بحران در بیست وهفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) در خبرگزاری برنا ]

آماده باش مدیریت بحران در بیست وهفتمین سالگرد ارتحال امام(ره)






چهارشنبه ، ۱۲خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن