تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 29 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807079758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مریم کاویانی :گاهی اوقات خود بازیگران باعث بی اخلاقی‌ها می شوند!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: مریم کاویانی گفت: من خدارو شکر تا حالا هیچ برخورد غیر اخلاقی در صفحه مجازی خود ندیده ام و گاهی اوقات از ابراز لطف هوادارانم بغضم می گیرد، البته گاهی اوقات خود بازیگران باعث این بی اخلاقی‌ها می شوند زیرا به نظر من باید حریمی برای خود در نظر بگیرند.
مریم کاویانیمریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون  در خصوص حضور کمرنگ خود در آثار سینمایی و تلویزیونی گفت: حضور کم رنگ من صرفا ناشی از ضعف کارها ، فیلم نامه ها و همچنین بودجه کم آثار است.
مریم کاویانی افزود: با توجه به وجود این مسائل، تهیه کنندگان نیز مجبور به استفاده از بازیگران جدید و در واقع نابازیگر می شوند زیرا استفاده از چنین افرادی بودجه کمی را می طلبد.
 
این بازیگر بیان کرد: گاهی اوقات برای برخی  از فیلم نامه ها متاسف می‌شوم زیرا هیچ نکته مثبتی برای ایفای نقش ندارند و با این تفاسیر سعی می کنم حضور کم رنگی در سینما و تلویزیون داشته باشم.
 
 بازیگر سریال " او یک فرشته بود" ادامه داد: این نکته را هم باید بگویم که گویا متاسفانه هیچ اشتیاقی از سوی دفاتر تولید و تهیه کنندگان برای استفاده از بازیگران قدیمی و حرفه ای وجود ندارد، من الان حدود 4 سال است که با یک سری از اتفاقات مواجه شده ام که به واقع با دیدن این مسائل متاسف می شوم زیرا  زمانی دفاتر تولید به صورت خیلی حرفه ای برخورد می کردند و ضمن دعوت از ما برای پروژه هایشان ، احترام زیادی برایمان  قائل بودند.
 
مریم کاویانی عنوان کرد: وجود همه این مسائل  و شرایط باعث می شود که بازیگران  نسبت به کار بی رغبت باشند؛ زیرا هیچ کسی حاضر به ایفای نقش به صورت مجانی و با دستمزد کم نیست. من در سریال هایی کار کردم که مخاطبان زیادی داشت اما حالا با کارهایی مواجه می شوم که نه قصه و نه بودجه خوبی دارند. با این شرایط یک بازیگر حرفه ای ترجیح می دهد و وجهه کاری خود را حفظ کند و به سمت کارهای بی کیفیت نرود.
 
بازیگر سریال "دلنوازان" بیان کرد: با وجود این شرایط  تهیه کننده هم مجبور می شود از بازیگرانی استفاده کند که با خود سرمایه به کار بیاورند. یعنی به عبارتی پول بدهند و نقش بخرند. گاهی به فیلم هایی دعوت می شوم که صاحبان فیلم می گویند نقش مکمل فلان نابازیگر را بازی کن زیرا او با خود سرمایه به پروژه آورده است، این مسئله در حالی است که  این نابازیگر هنوز راه بسیاری برای ورود به سینما و تلویزیون دارد با این شرایط من حاضر به ایفای نقش نیستم .
 
مریم کاویانی با اشاره به نحوه ورودش به عرصه سینما و تلویزیون بیان کرد: من پرستار بودم و زمینه هایی که برای ورود من به سینما و تلویزیون فراهم شد به صورت اتفاقی و ناخواسته بود. برای مثال هنگامی که در راهروی بیمارستان راه می رفتم، سینماگرانی که  مرا می دیدند از من  برای ایفای نقش دعوت می کردند و حتی  بسیاری از افراد عادی هم می گفتند تو به واقع به درد بازیگری می خوری. من هم وقتی این درخواست ها را می دیدم فکر کردم شاید این موضوع در سرنوشت من وجود دارد و بهتر دیدم که وارد عرصه بازیگری شوم.
 
این بازیگر  ادامه داد: با وجود شرایط بد کاری از بازیگر شدنم پشیمان نیستم. زیرا بازیگر شدنم  باعث منظم شدن چهارچوب زندگی من و ارتباط بیشترم با مردم شد. من همچنان بازیگر هستم و به این کار ادامه می دهم و اگر چند بار دیگر به گذشته برگردم بازیگری را انتخاب می‌کنم .
 
مریم کاویانی با اشاره به برخی بی اخلاقی ها در فضای مجازی عنوان کرد: گاهی اوقات در صفحات مجازی برخی از همکارانم می بینیم که آنها با نظرات غیر معقول و رکیک در صفحه مجازی خود مواجه شده اند؛ اما من خدارو شکر تا حالا هیچ برخورد غیر اخلاقی در صفحه مجازی خود ندیده ام و گاهی اوقات از ابراز لطف هوادارانم بغضم می گیرد، البته این را هم باید بگویم که گاهی اوقات خود بازیگران باعث این بی اخلاقی‌ها می شوند زیرا به نظر من باید حریمی برای خود در نظر بگیرند.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم وضعیت سینما و تلویزیون ما رو به بهبودی برود و دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.میزاناخبار مرتبط :عکس های جدید مریم کاویانی در ورشو لهستانمریم کاویانی: از باندبازی های رایج در سینما و تلویزیون می گوید!!+تصاویرمریم کاویانی از کله پاچه خوری تا عکس با تینا پاکروان!+تصاویرمریم کاویانی در بزرگسالی و کودکی اش+تصاویرشباهت جالب مریم کاویانی به دوران کودکی اش!+ عکس
مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


دیگه وقتشه جلوی ریزش موهات رو بگیری!!!


راز داشتن ابروهای زیبا + تصاویر


اندامی زیبا و لاغر داشته باشید





شنبه 8 خرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن