تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817513661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت مسئول ساماندهی حقوق کارمندان دولت شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نوبخت مسئول ساماندهی حقوق کارمندان دولت شد
دو هفته پس از جنجال‌های پیش آمده در زمینه فیش‌های حقوقی چند میلیونی مدیران بیمه مرکزی، اکنون معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مکلف کرده است بر اساس مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، هر چه سریعتر تمهیدات لازم برای ساماندهی پرداخت حقوق، دستمزد و تسهیلات رفاهی به مدیران دولتی را در ضوابط اجرایی بودجه سال 1395 بگنجاند.
کد خبر: ۵۹۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ - 23 May 2016


دو هفته پس از جنجال‌های پیش آمده در زمینه فیش‌های حقوقی چند میلیونی مدیران بیمه مرکزی، اکنون معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مکلف کرده است بر اساس مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، هر چه سریعتر تمهیدات لازم برای ساماندهی پرداخت حقوق، دستمزد و تسهیلات رفاهی به مدیران دولتی را در ضوابط اجرایی بودجه سال 1395 بگنجاند.

به گزارش ایسنا، به دنبال انتشار فیش‌های حقوقی چند 10 میلیونی مدیران بیمه‌ مرکزی و انتقاداتی که در هفته‌های گذشته علیه ارقام نجومی مبالغ دریافتی این مدیران شکل‌گرفت، وزارت اقتصاد در بیانیه‌ای از تصمیم‌گیری وزارت اقتصاد درباره برخورد با مدیران بیمه‌ مرکزی خبر داد و سطح برخورد با این مدیران را به صدور رای دیوان محاسبات موکول کرد.

از پس‌لرزه‌های این ماجرا استعفای رئیس پیشین بیمه‌ مرکزی بود که شبهاتی هم درباره‌ پیش دستی او در استعفا قبل از برکناری مطرح بود. البته ماجرا و انتقادات به مدیران دولتی با حقوق‌های چند میلیونی با استعفای رئیس کل و انتصاب رئیس جدید خاتمه نیافت و برخی از جمله غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس صراحتا اعلام کردند، اطلاعاتی دارند که نشان می‌دهد، دریافت حقوق‌های نجومی فقط محدود به مدیران بیمه‌ی مرکزی نیست و عده‌ای از جمله برخی مدیران بانکی نیز هستند که حقوق‌های بالا دریافت می‌کنند و باید زودتر جلوی پرداخت‌های بی‌ظابطه به این افراد گرفته شود.

اکنون و نزدیک به دو هفته بعد از تغییرات مهمی که در عالی‌ترین سطح بیمه‌ی مرکزی ایران رخ داد. اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهوری، در نامه‌ای محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مکلف کرده است تا بر اساس مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم را برای ساماندهی پرداخت حقوق، دستمزد و تسهیلات رفاهی به مدیران دولتی در ضوابط اجرایی بودجه سال 1395 بگنجاند و برای تصویب در هیأت دولت مطرح کند.

جهانگیری همچنین کلیه اعضای دولت را موظف کرده است تا با نظارت لازم بر زیرمجموعه‌های تحت مدیریت خود، مانع از هرگونه پرداخت حقوق، دستمزد و تسهیلات رفاهی خلاف قانون و عرف شوند.

گفتنی است، بر اساس مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه روز یکشنبه در تاریخ 26 اردیبهشت 1395 که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، بایستی تهمیدات ایجابی و سلبی لازم برای ساماندهی پرداخت حقوق و دستمزد و تسهیلات رفاهی به مدیران دولتی، اتخاذ و نتیجه اقدامات به رئیس جمهور منعکس شود.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن