تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیری:بیرانوند دائم به من می‌گوید به پرسپولیس بیا


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امیری:بیرانوند دائم به من می‌گوید به پرسپولیس بیا ورزش > لیگ برتر - خبرورزشی نوشت: هافبک ملی‌پوش سابق نفت تهران که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، مورد توجه تیم‌های بزرگ است .

با وحيد اميري برای دقایقی به صحبت پرداختیم که می خوانید:  * از يك چيز خبر دادند و آن اينكه به هيچ وجه در نفت نمي‌ماني؟ 
بله، به هيچ‌وجه در نفت نخواهم ماند. قراردادم نيز تمام شده است. * گويا واگذاري تيم نفت قطعي شده. 
بله من هم شنيده‌ام. اميدوارم هر تصميمي مي‌گيرند تيم را در تهران حفظ كنند و با بازيكنان تسويه‌حساب شود. * بارها گفته‌اي دوست داري به اروپا بروي ولي فكر مي‌كني ميسر است؟ 
من دوست دارم فوتبالم را در خارج از كشور ادامه دهم. اولويتم هم بازي در اروپا و سپس يك كشور عربي است چون در 29 سالگي فرصت زيادي براي كسب درآمد ندارم و بايد آينده‌ام را تأمين كنم. * اينكه جواب ما نشد! هيچ‌كس از پول بدش نمي‌آيد ولي آيا امكان رفتنت در اين سن هست؟ خيلي‌ها از الان مطمئن هستند تو در نهايت در ايران مي‌ماني و طبعاً به يكي از دو تيم بزرگ تهران مي‌روي!
من خودم هم به اين دو تيم پرطرفدار واقعاً علاقه زيادي دارم و بازي در اين دو تيم براي يك بازيكن افتخار است. با حضور در آن تيم‌ها محبوب مي‌شوي ولي گفتم اولويت من كسب درآمد است. * پس پرسپوليسي شدن بيرانوند تأثيري در تصميم تو ندارد؟ 
بيرانوند دائم به من مي‌گويد كه به پرسپوليس بروم و مرا رها نمي‌كند. با اين وجود من بايد ببينم چه پيش مي‌ايد. * باز هم به تيم ملي دعوت شدي! 
من فكر مي‌كنم در تيم نفت عملكرد خوبي داشته‌ام اما باز هم از آقاي كي‌روش ممنونم و سعي مي‌كنم جواب اعتمادش را با عملكردم در تمرينات و بازي‌هاي آينده بدهم. * فكر مي‌كني تيم ملي اين بار هم با كي‌روش به جام جهاني صعود كند؟ 
شك ندارم با درايت و كاربلدي كي‌روش دوباره براي بار دوم و متوالي به جام جهاني صعود مي‌كنيم. فقط اميدوارم مسئولان فدراسيون امكانات و خواسته‌هاي به حق كي‌روش را فراهم كنند تا ما مشكلي نداشته باشيم.     256 41    

کلید واژه ها: باشگاه پرسپولیس -




دوشنبه 3 خرداد 1395 - 11:45:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن