تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارهای تازه «پاپتی‌ها»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کارهای تازه «پاپتی‌ها»




کارگردان نمایش «سال ثانیه» که پیش از این قصد داشت این اثر را در شهرهای مختلف به صحنه ببرد با اشاره به مشکلاتی که سفر و اجرا در خارج از تهران دارد اظهار کرد که این برنامه متوقف شده است.





خبرگزاری مهر: کارگردان نمایش «سال ثانیه» که پیش از این قصد داشت این اثر را در شهرهای مختلف به صحنه ببرد با اشاره به مشکلاتی که سفر و اجرا در خارج از تهران دارد اظهار کرد که این برنامه متوقف شده است.


«سال ثانیه» متوقف شده است/ کارهای تازه «پاپتی‌ها»



حمید پورآذری درباره وضعیت اجراهای نمایش «سال ثانیه» در شهرهای مختلف ایران در سال جاری به خبرنگار ما گفت: فعلا برنامه اجراهای این اثر نمایشی در شهرهای دیگر را متوقف کردم چون این برنامه باید حساب شده و با برنامه ریزی دقیق پیش برود. اجرای «سال ثانیه» در شهرهای دیگر مشکلات و سختی‌های زیادی دارد.

وی اظهار کرد: در ابتدا باید در هر شهر مکانی را پیدا کنیم که مناسب اجرای «سال ثانیه» باشد. همچنین برای ۳ یا ۴ روز اجرا، نیاز است تا گروه اجرایی شامل ۲۰ نفر به مدت حداقل ۱۰ روز درگیر آماده سازی مکان برای اجرا باشند که باید وضعیت و هزینه رفت و آمد و اسکان گروه اجرایی و انتقال وسایل مورد نیاز اجرا، مشخص باشد.

سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» درباره فعالیت‌های این گروه نمایشی در سال جاری، یادآور شد: هفته گذشته و در برنامه فستیوال «موسیقی تلفیقی» خانه هنرهای شهری، پرفورمنس «بینابین» را اجرا کردیم. این اجرا در راستای هدف خانه هنرهای شهری در خصوص گفتگوی هنرمندان مختلف نظیر هنرمندان تئاتر، تجسمی و موسیقی بود.

پورآذری ادامه داد: موضوع کلی مدنظر خانه هنرهای شهری «شهر، هنر و اوقات فراغت» بود و ما هم در پرفورمنس «بینابین» موضوع زیست محیطی را مدنظر قرار دادیم. در پرفورمنس «بینابین» حدود ۳۰ نفر از شرکت کنندگان در کارگاه «کارگردانی و بازیگری پیشرفته» که در دانشگاه تهران برگزار می‌کنیم و همچنین اعضای گروه «پاپتی‌ها» حضور داشتند که به مدت ۶ روز اجرا شد.

وی درباره احتمال تولید و اجرای اثری جدید توسط گروه «پاپتی‌ها» در سال جاری، گفت: احتمال اینکه کار جدیدی را شروع کنم وجود دارد ولی اینکه آیا به اجرا در سال جاری بیانجامد، هنوز مشخص نیست.







تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن