تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با هدف زيباسازي شهر انجام ‌مي‌شود نظارت بر ساخت و ساز‌هاي مسكوني در شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با هدف زيباسازي شهر انجام ‌مي‌شود نظارت بر ساخت و ساز‌هاي مسكوني در شيراز
خبرگزاري فارس: معاون شهرسازي و معماري شهرداري شيراز گفت: نظارت بر نوع مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز خانه‌هاي مسكوني و تدوين برنامه‌اي جامع در جهت رفع آشفتگي‌هاي موجود در نماي ساختمان‌هاي شيراز در دستور كار قرار گرفته است.


به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از روابط عمومي شهرداري شيراز، محمد عزيزخاني گفت: ساماندهي و هماهنگ كردن نماي ساختمان‌هاي شهر از جمله مهمترين وظايف و اقدامات اين سازمان در راستاي زيباسازي شيراز است.
اين مسئول با بيان اينكه سيماي شهري و زيباسازي بصري در سال‌هاي اخير مورد توجه مسئولان و شهروندان شيرازي قرار گرفته است، اضافه كرد: در چند سال اخير شاهد بروز آشفتگي و نوعي بي‌نظمي در سيماي بصري شهر بوده‌ايم كه مهمترين آن عرضه مصالح جديد در بازار است.
عزيزخاني با تصريح اينكه اين مصالح بدون توجه به شرايط اقليمي و فرهنگي شيراز عرضه شده و مورد استقبال و استفاده چشمگير شهروندان قرار گرفته است، گفت: اين موضوع هماهنگي ساختمان‌هاي سطح شهر را از ميان برده است.
معاون شهرسازي و معماري شهرداري با بيان اينكه شيراز به عنوان يك كلان‌شهر فرهنگي و پايتخت فرهنگي ايران داراي فرهنگ غني در عرصه معماري و شهرسازي است،‌ خاطرنشان كرد: اين فرهنگ غني بخشي از هويت و تمدن ما را در بر گرفته است.
عزيزخاني اضافه كرد: استفاده از مصالح جديد يا به اصطلاح مدرن بايد با توجه به پيشينه فرهنگي شهر و توجه به حقوق عمومي شهروندان صورت گيرد.
اين مقام مسئول تاكيد كرد: از منظر قانون شهرسازي بر خلاف تصور برخي‌ها، نماي ساختمان يك حق شخصي و سليقه‌اي محض نبوده و قانون براي آن حق و حقوق عمومي در نظر گرفته است كه بايد رعايت شود.
انتهاي پيام/ف
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن