تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819429347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدور قرار التزام براي عبدالله ناصري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: صدور قرار التزام براي عبدالله ناصري


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

مسوول سايت بهارستان ايران و سخنگوي ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در انتخاب مجلس هشتم، صبح امروز در شعبه‌ي 12 دادسراي كاركنان دولت و رسانه حاضر شد.

عبدالله ناصري در اين‌باره به خبرنگار حقوقي ايسنا گفت: موضوع پرونده در رابطه با شكايت رسمي دفتر حقوقي وزارت كشور بنا بر تقاضاي كتبي آقاي عليرضا افشار (رييس ستاد انتخابات) از سايت «بهارستان ايران» (سايت رسمي ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان) است.

وي، عنوان اتهامي در اين پرونده را نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي و موضوع آن را انتشار خبري با عنوان "يك شايعه‌ي جدي در جامعه در مورد حضور بسيجيان به عنوان عوامل اجرايي انتخابات به جاي فرهنگيان" عنوان كرد.

ناصري خاطرنشان كرد: شعبه‌ي 12 دادسراي كاركنان دولت به دليل عدم مطلع بودن از نام و نشاني مسوول سايت «بهارستان ايران» از وزارت كشور خواسته بود عوامل اجرايي و مديريت سايت را معرفي كند. وزارت كشور نيز بر اساس شنيده‌ها بعضي از خبرنگاران و عوامل اجرايي از جمله مسوول فني سايت را به عنوان مدير سايت معرفي كرده بود.

وي ادامه داد: شعبه‌ي 12 دادسراي كاركنان دولت، احضاريه‌اي را براي مسوول فني سايت ارسال كرده بود و وي نيز به دليل عدم اطلاع از موضوع، مراجعه‌اي به دادسرا نداشت.بازپرس نيز طبق روال قانوني، حكم جلب وي را صادر كرده بود. هنگامي كه اينجانب از موضوع مطلع شدم طي نامه‌اي كتبي به شعبه‌ي بازپرسي مراجعه و اعلام كردم كه تمام مسووليت سايت به عنوان سخنگوي ستاد، بر عهده‌ي اين‌جانب است.

ناصري با اشاره به دفاعيات امروزش پس از تفهيم اتهام، گفت: در دفاعيات خود بيان كردم كه رسانه‌ها از جمله رسانه‌ي ملي، مطبوعات و سايت‌ها براي ايجاد شور انتخاباتي و تقويت آن اقدام به انتشار اخبار كرده و طبيعتا بخش محدودي از اين اخبار مي‌تواند شايعات موجود در سطح جامعه كه بازتاب‌دهنده برخي از باورهاي اجتماعي نسبت به يك موضوع است، باشد؛ همچنانكه شبكه خبر نيز در اخبار ساعت 20 بخشي از خبر خود را به انعكاس شايعات موجود در سطح جامعه اختصاص مي‌دهد تا در ادامه اظهارنظر يا پاسخ مسوولان مربوطه را درباره آنها دريافت كند.

وي بيان كرد كه در پايان جلسه‌ي بازپرسي براي وي قرار التزام صادر شده است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن