تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی فضایی باز برای فعالیت دانش آموزان فراهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار سمنان: انقلاب اسلامی فضایی باز برای فعالیت دانش آموزان فراهم کرد استاندار سمنان با اشاره به دوران خفقان و سطح پائین کیفیت آموزشی در زمان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب فضایی باز برای فعالیت دانش آموزان فراهم کرد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ساعت 07:30

خبرگزاری پانا+انقلاب اسلامی فضایی باز برای فعالیت دانش آموزان فراهم کرد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا خباز، در دیدار با تشکل های دانش آموزی به میزبانی استانداری این استان، ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران فضای مناسبی را در یک فضای اسلامی برای فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی فراهم کرده است، ابراز داشت: دانش‌آموزان عضو این تشکل ها می بایست قدر این فرصت فراهم شده در انقلاب اسلامی را بدانند و از آن به خوبی استفاده کنند.
وی با اشاره به نقش مهم و نمونه دانش آموزان عضو تشکل‌های دانش آموزی در مدارس کشور، افزود: اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس استان سمنان نیز می بایست با رفتار مناسب، ضمن ساختن خود، درصدد ساختن دیگر افراد در مدرسه محل تحصیل خود باشند.
تشکل های دانش آموزی حمایت خواهند شد
استاندار سمنان با بیان اینکه تشکل های دانش آموزی مورد حمایت استانداری هستند، گفت: همه تشکل‌های دانش‌آموزی استان مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت، اما نکته اینجا است که نمایندگان این تشکل‌ها باید زمینه‌های کمک استانداری به اعضا و فعالیت‌های خود را کتباً اعلام کنند تا حمایت‌های لازم در این زمینه صورت پذیرد.
خباز با اشاره به اینکه تشکل‌های دانش‌آموزی اهداف بلندی را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: مدیریت استان سمنان، امکانات سخت افزاری را برای فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی این استان فراهم می‌کند تا این تشکل‌ها با امکانات نرم افزاری خود به اهداف مورد انتظار دست پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه شهید مطهری اسوه تقوا و مبارزه در برابر استکبار و هجمه‌های فرهنگی آن علیه جامعه بود، عنوان کرد: امروز مربیان و معلمان کشور باید از این عالم نستوه الگوبرداری کنند تا به اهداف خود برسند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن