تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815697383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخه گل‌هایی که بوی تشکر می‌دهند/ خاطره استاد از چوبی که میرزا زد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز معلم
شاخه گل‌هایی که بوی تشکر می‌دهند/ خاطره استاد از چوبی که میرزا زد

مراسم بزرگداشت روز معلم در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی دکتر حسابی شیراز


شناسهٔ خبر: 3613615 - یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
استانها > فارس

شیراز – شاخه گل‌هایی که امروز در دستان دانش آموزان بود بوی تشکر و قدردانی می دهد. خبرگزاری مهر، استان‌ها – هادی فتحی: امروز خیابانهای شهر شیراز مملو از بوی بهار و گل است، گلهای زندگی در خیابانهای شیراز گل‌هایی در دست داشتند که بوی تشکر می دهد. امروز روز لباس ها و دستان گچی است، امروز روز نگاه هایی است که اگر هم عصبانیتی به همراه داشته باشد هیچکس ناراحت نمی شود زیرا چوب معلم از هر گلی خوشبوتر و از هر تشویقی دلنشین تر است. گلهای زندگی مردم شیراز امروز با شاخه گل هایی برای تشکر از کسانی به مدرسه می روند که نگاه مادری و پدری را با ارائه علم، دانش و راه زندگی آمیخته اند. امروز روزکسانی است که اگر هم قرار باشد به دلیل فشارهای زندگی و کم توجهی ها اعتراضی داشته باشند نمی توانند کار خود را تعطیل کنند زیرا علاوه بر شغل معلمی پدر و مادر جامعه نیر هستند. معلم دوستت دارم   گل فروشی کنار خیابان معلم شلوغ است و دانش آموزان برای اینکه بتوانند معلم خود را که هیچ انتظاری برای تشکر ندارد خوشحال کنند از هم سبقت می گیرند. گل رز و مریم بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد، گویی که این دانش آموزان ۷ تا ۹ ساله عطر معلمین خود را با بوی این گل‌ها مقایسه می کنند. دانش آموز کلاس اول دبستانی را مخاطب قرار می دهم و دلیل حضورش را در این گل فروشی می پرسم که با لبانی خندان خبر از روز معلم می دهد. حامد دهباشی گفت: می خواهم برای خانم قریشی گل بخرم و از او تشکر کنم. وی تاکید کرد: درسم خوب است و مشقامو دیشب به سرعت نوشته ام تا امروز با دستانی پر روز معلم را تبریک بگویم. این دانش آموز کلاس اول بهترین هدیه به معلم خود را یک شاخه گل عنوان کرد که البته مادر او را مخاطب قرار داد و گفت که اولین و بهترین هدیه برای یک معلم نمرات خوب شاگردان است.

دستبوسی معلم زیباست در این مغازه گل فروشی همه والدین عاشق معلم های کلاس اول خود هستند و بهترین تشکر امروز از معلم های خود را دستبوسی این بزرگان می دانند. خانم میانسالی به همراه نوه خود برای خرید گل آمده که خودش معلم بازنشسته است و او نیز خوشحال است که مردم همچنان معلمین خود را دوست دارند. رقیه محمدی تاکید کرد: خوشحالم که می بینم والدین امروز همچنان معلمین خود را فراموش نکرده اند و این تشکر را به فرزندان خود نیز آموزش داده اند. وی با اشاره به اینکه هیچ معلمی انتظار دریافت هدیه از دانش آموز ندارد، گفت: کسب نمرات خوب و رسیدن به جایگاه علمی و اجتماعی بهترین هدیه از جانب یک دانش آموز به معلم خود است. چوبی که استاد دانشگاه ساخت در گوشه ای از این گلفروشی مرد میانسالی با ظاهری بسیار آراسته، کت و شلوار به رنگ آبی در کنار محل نگهداری گل‌های رز قرمز ایستاده که با موی سپید خود جلوه ای زیبا نمایان کرده است. زمانیکه خود را معرفی می کنم لبخند می زند و می گوید «اینجا هم خبرنگار»! اصرار من بی فایده است که خود را معرفی کند و تنها به بیان شغل استادی در دانشگاه اشاره دارد و اینکه امروز برای همه بوی گل می دهد. این استاد دانشگاه یادآور شد: سال دوم در مکتبخانه بودم که به دلیل ندانستن درس از میرزا چوب خوردم که دو روز نتوانستم به مکتب بروم. وی تصریح کرد: درد این چوب به حدی بود که تا روز آخر و فارغ التحصیلی دانشگاه هیچگاه نمره کم نداشتم و همیشه به همگان می گویم که آن چوب باعث موفقیت من شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن